פצע מוגלתי בין העין לגבה

מנהל הפורום

איה הוד
איה הוד
לקביעת תור אצל איה הוד ללא פרסום בפורום
 
  • פצע מוגלתי בין העין לגבה
    איתי
    25/04/2017

    שלום רב.
    היום פצע מוגלתי בין העין לגבה יותר נכון מתחת לגבה התפוצץ לי . נשאר לי סימן לי האף סימן אדום.
    ניתן לעשות משהו? אני מפחד שישאר סימן
    בן 27
    לגעת בזה לא לגעת ?
    אמא שלי אומרת לתת לזה להתרפות לבד

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    פצע מוגלתי בין העין לגבה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • פצע מוגלתי

    איה הוד
    26/04/2017

    שלום איתי,
    אני לא בטוחה אם התכוונת לאקנה/חצ'קון או למשהו אחר ב"פצע מוגלתי" אבל אם זה משהו שמצריך משחה אנטיביוטית שווה לגשת לרופא עור. אם זה פשוט פצעון אקנה שהתפוצץ אפשר למרוח משחת טראומיל (קונים בכל בית מרקחת) והיא עושה פלאים ומאוד מומלצת. לצערי, רוב האנשים מכירים את משחת הטראומיל כמשחה שעוזרת רק לכאבי שרירים , אבל היא עושה ניסים ממש גם בכל הנוגע לחבלות, שטפי דם, פצעים מוגלתיים, שרטות, צלקות טריות, הרפס ואף כויות. יש למרוח שכה נדיבה על המקום ולהשאיר את זה ככה יום שלם מכוסה במשחה. אתה תראה כבר למחרת את השיפור. אם אתה צריך לצאת מהבית ולא נעים לך שיראו את המשחה את אין בכלל בעיה להספיג אותה עד שהלבן יעלם. תמשיך בזה כמה ימים ולא אמור להישאר זכר במקום. וכאמור, אם זה משהו שמצריך רופא עור יש לגשת.
    תחזור לפה לעדכן אותי מה שלומך.
    בברכה,
    איה הוד ניקולא

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו