תינוק בן 6.5 חודשים

מנהל הפורום

איה הוד
איה הוד
לקביעת תור אצל איה הוד ללא פרסום בפורום
 
  • תינוק בן 6.5 חודשים
    אמא חדשה
    13/11/2009

    הי,

    בני בן 6.5 חודשים כבר שלושה שבועות מנוזל עם שיעול וליחה בשבוע הראשון הוא כל הזמן הקיא - פעמיים ביום בערך, הרופא רשם לו מוקולויס 2טיפות פעמיים ביום, לא הכי עזר. בשובע השני מצבו השתפר ופסקו ההקאות ועכשיו שוב חזרנו להקאות והוא עם ליחה ושיעול שלא עוזבים אותו- איך אני יכולה לעזור לו שיבריא?

    תודה ויום טוב,
    פז.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    תינוק בן 6.5 חודשים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תינוק מקרור, מנוזל, כם ליחה ומקיא

    איה הוד
    15/11/2009


    שלופ אמא חדשה :-)

    ראשית אני רוצה לאחל לך מזל טוב ולהרגיע אותך שיהיה בסדר! :-)
    בני הוא בן 7 חודשים ואני חוויתי איתו את אותו הדבר בדיוק ולכן אשמח לעזור.

    ראשית, מאוד חשוב לוודא שההקאות הן אכן מגורם ויראלי ולא מבעיה במערכת העיכול (לא להתעצל ולגשות לרופא אם ההקאות נמשכות, אוקיי?)

    דבר ראשון:
    לפתוח כמוסה של חיידקים ידידותיים (ללא FOS) או לקנות אבקה של פרוביוטיקה לתינוקות וילדים
    ולהכניב לו לבקבוק בכל פעם שהוא אוכל ממש טיפה מהאבקה!

    דבר שני:
    לשים בחדר בלילה מכשיר אדים ולשים 1-2 טיפות של שמן אקליפטוס לימוני!

    דבר שלישי:
    לשיעול אנא רכשי עבורו סירופ נגד שיעול מצמחי מרפא (אני קניתי "הוסטן הלקסיר" של חברת וולדה)

    דבר רביעי:
    לנזלת הכי טוב זה מי מלח ישירות לאף - את יכולה לרכוש בבית מרקחת את הספריי לאף עם תמיסת מלח - לרסס לו (זה לא קל כי הם נאבקים אבל אפשרי) ואחרי כמה דקות לשאוב את הנזלת שיוצאת עם משאבת-אף (זה עושה להם טוב ומקל עליהם לנשום)

    דבר חמישי:
    אם הוא יונק - נפלא - המשיכי להניק והרבה!
    אם הוא אוכל מבקבוק - אז במקום מים תכיני חליטה מתה קמומיל ולזה תוסיפי את האבקת תרכובת מזון לתינוקות.

    אם תעשי הכל - את מסודרת!

    אם זה לא יספיק - גשי לנטורופתית כדי לקבל הנחיות נוספות, כולל צמחי מרפא שניתן להוסיף לחלב לחיזוק ערכת חיסון.

    מקווה שעזרתי
    חזיר לספר מה שלומו

    באהבה רבה
    איה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תינוק בן 6.5 חודשים

    איה הוד
    17/11/2009


    שלום אמא חדשה,

    אנא קבלי את התנצלותי - בניסיון לענות לך בטעות נמחקה הודעתך השנייה, אך אני אענה לך עליה בכל מקרה:

    את צודקת! עדיף לתת לקטנצ'יק מנות קטנות ושלא יקיא אותן.
    אני חושבת שאת גיבורה אמיתית עם כל מה שאת עוברת.
    זה לא קל כשהילד אלרגי לחלב כי גם התחליפים למינהם לא תמיד מושלמים מבחינת קבלת הילד את החלב.

    זה טוב שהוא ישן עם אדים!

    סירופ לשיעול - יש כאלה שהם הומיאופתיים וטובים מאוד גם לגיל שלו.
    אם את לא רוצה לת תסירופ את יכולה לתתלו טיפות הומיאופתיות מצויינות של ד"ר רקווק בשם R9
    אפשר להשיג לקטנטנים בסופר פארם.

    אם ההקאות לא יפסקו אני ממליצה לך לגשת איתו למטפל.

    אם שכחתי לענות על משהו אל תהססי לשאול שוב :-)

    יום מדהים
    איה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אסידופליס לתינוק בן 6.5 חודשים

    אמא חדשה
    20/11/2009

    הי איה,

    רציתי לעדכן אותך שמצבו של בני הרבה יותר טוב, פסקו ההקאות ברוך השם, הוא עדין משתעל אך הרבה פחות, עשיתי לו מספר פעמים אינלציה עם מי מלח ורציתי לשאול האם כדאי להמשיך עם אינלציה עד שלגמרי יפסיק להשתעל , נזלת יש לו בקושי אבל עדין שיעול עם ליחה.

    רכשתי אסידופוליס לפעוטות של אלטמן עם POS- האם זה בסדר?
    אני נותנת לו פעם ביום קצת פחות מכפית שטוחה(כפית שהייתה בתוך הקופסה)- האם רצוי לתת את זה כל הזמן? עד שמער' העיכול שלו תתחזק?

    תודה רבה ושבת שלום,
    פז.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עדכונים

    איה הוד
    24/11/2009


    פז יקרה,

    איזה חדשות משמחות!
    נהדר!

    כן - להמשיך עם אינלציה עד תום השיעול וגם עם פרוביוטיקה - ממליצה עד סוף החורף!
    אם תצטרכי חיזוק יש לגשת לנטורופת.
    אבל זה רק אם את רואה שהילד חולה כל הזמן (אנחנו נכנסים לחורף)

    הפרוביוטיקה שקנית מיועדת לתינוקות והיא בסדר גמור כל עוד היא לא גורמת לו לכאבי בטן וגזים (בגלל ה FOS )

    המון בריאות
    איה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו