כאבי אוזניים וגרון שני

מנהל הפורום

איה הוד
איה הוד
לקביעת תור אצל איה הוד ללא פרסום בפורום
 
  • כאבי אוזניים וגרון שני
    שני
    19/12/2009

    שלום שרי אני בת 28 נמצאת כרגע במצב נפשי מתוח ועם כאבי אוזניים חזקים וכאבי גרון הלכתי לרופא והוא אמר שהאוזן נקייה והגרון קצת אדום אני מרגישה שאני מתפוצצת מכאבים הייתי רוצה לדעת עם זה קשור למתח הנפשי שאני נמצאת בו.
    אשמח לקבל תשובה מהירה ובמה אני יכולה לעזר בשביל להפחית את כאב.
    יש לציין שהשתמשתי ברסקיו וזה לא עזר תודה רבה שני

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    כאבי אוזניים וגרון שני

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כאבי גרון ואוזניים

    שירי חבקין
    20/12/2009

    שני היקרה שלום רב
    ייתכן כי הגוף מגיב למתח שאת שרויה בו
    ע"י גרימת כאב אולם אין לשלול שמדובר
    במשהו שמתחיל להתפתח.
    לגבי האוזניים אני ממליצה על טיפול בתרופת-
    סבתא שתמיד עוזר: לשים כמה טיפות של
    שמן אתרי לבנדר על פיסת צמר גפן ואת
    צמר הגפן לשים בעדינות באוזן.
    להישאר עם זה שעה שעתיים כמה שאפשר.
    לגבי הגרון ובכלל להרגעה לשתות חליטה של
    קמומיל מספר פעמים ביום. אפשר להוסיף לזה
    גם לימון סחוט.

    והכי חשוב בנוגע למתח הנפשי מומלץ להכין תערובת
    פרחי באך שמתאימה למצבך. הרסקיו לא אמור לעזור
    במקרה כזה כיוון שהוא אינו מספיק ממוקד לטיפול במה
    שעובר עליך כעת.
    ישנן מספר תמציות שיכולות בהחלט לסייע, להלן דוגמא:
    אלם-עומס נפשי
    אימפשיינס-חוסר שקט
    סוויט צ'סנאט- תחושה שהכל כבד מדי וקשה מדי
    וילו- תחושת מסכנות ורחמים עצמיים
    ועוד ועוד. אני לא יודעת אם קלעתי בדיוק אבל תוכלי
    להתייעץ איתי לגבי זה באופן אישי .
    בברכה
    שירי
    בהצלחה ובריאות

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כאב אוזן

    שולי
    20/12/2009

    שלום שירי
    קראתי שרשמת לאישה לשים צמר גפן עם לבנדר
    האם צריך להכניס את צמר הגפן ממש לתוך האוזן כמו שמכניסים אוזניים
    או רק להניח מעל האוזן כמו שכובע מכסה אוזן?

    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כאב אוזניים

    שירי חבקין
    20/12/2009

    שולי שלום רב
    יש להכניס לאוזן מאוד בעדינות ולא עמוק מידי
    אפשר גם לחמם מעט על מחבת ואפשר לערבב
    עם קצת שמן זית ולחמם על מחבת. זה מרגיע
    את הכאב.
    חשוב לציין שבמקרים של דלקת עם מוגלה
    או של הצטברות נוזלים של כמה ימים, לא יעזור
    הטיפול ויש לגשת לרופא לשאיבת הנוזלים.
    בהצלחה
    שירי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו