מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- כאבי אוזניים וגרון שנישני19/12/2009
שלום שרי אני בת 28 נמצאת כרגע במצב נפשי מתוח ועם כאבי אוזניים חזקים וכאבי גרון הלכתי לרופא והוא אמר שהאוזן נקייה והגרון קצת אדום אני מרגישה שאני מתפוצצת מכאבים הייתי רוצה לדעת עם זה קשור למתח הנפשי שאני נמצאת בו.
אשמח לקבל תשובה מהירה ובמה אני יכולה לעזר בשביל להפחית את כאב.
יש לציין שהשתמשתי ברסקיו וזה לא עזר תודה רבה שני* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כאבי גרון ואוזניים
שירי חבקין20/12/2009שני היקרה שלום רב
ייתכן כי הגוף מגיב למתח שאת שרויה בו
ע"י גרימת כאב אולם אין לשלול שמדובר
במשהו שמתחיל להתפתח.
לגבי האוזניים אני ממליצה על טיפול בתרופת-
סבתא שתמיד עוזר: לשים כמה טיפות של
שמן אתרי לבנדר על פיסת צמר גפן ואת
צמר הגפן לשים בעדינות באוזן.
להישאר עם זה שעה שעתיים כמה שאפשר.
לגבי הגרון ובכלל להרגעה לשתות חליטה של
קמומיל מספר פעמים ביום. אפשר להוסיף לזה
גם לימון סחוט.
והכי חשוב בנוגע למתח הנפשי מומלץ להכין תערובת
פרחי באך שמתאימה למצבך. הרסקיו לא אמור לעזור
במקרה כזה כיוון שהוא אינו מספיק ממוקד לטיפול במה
שעובר עליך כעת.
ישנן מספר תמציות שיכולות בהחלט לסייע, להלן דוגמא:
אלם-עומס נפשי
אימפשיינס-חוסר שקט
סוויט צ'סנאט- תחושה שהכל כבד מדי וקשה מדי
וילו- תחושת מסכנות ורחמים עצמיים
ועוד ועוד. אני לא יודעת אם קלעתי בדיוק אבל תוכלי
להתייעץ איתי לגבי זה באופן אישי .
בברכה
שירי
בהצלחה ובריאות* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהכאב אוזן
שולי20/12/2009שלום שירי
קראתי שרשמת לאישה לשים צמר גפן עם לבנדר
האם צריך להכניס את צמר הגפן ממש לתוך האוזן כמו שמכניסים אוזניים
או רק להניח מעל האוזן כמו שכובע מכסה אוזן?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהכאב אוזניים
שירי חבקין20/12/2009שולי שלום רב
יש להכניס לאוזן מאוד בעדינות ולא עמוק מידי
אפשר גם לחמם מעט על מחבת ואפשר לערבב
עם קצת שמן זית ולחמם על מחבת. זה מרגיע
את הכאב.
חשוב לציין שבמקרים של דלקת עם מוגלה
או של הצטברות נוזלים של כמה ימים, לא יעזור
הטיפול ויש לגשת לרופא לשאיבת הנוזלים.
בהצלחה
שירי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם קמצנים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.png)



(1).jpg)
.jpg)