בחילות

מנהל הפורום

איה הוד
איה הוד
לקביעת תור אצל איה הוד ללא פרסום בפורום
 
  • בחילות
    דביר
    04/02/2010

    שלום לשירי ואיה .
    פורום מקסים יש לכם
    מבקש בבקשה
    אם יש לכם טיפים לבחילות
    כאבי ראש
    והרגעה.
    אני שרוי בלחצים וחרדות והם גורמים לי לבעיות
    בתודה
    אייל

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בחילות

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הרגעה, כאבי ראש ובחילות

    איה הוד
    04/02/2010

    הי אייל,

    ראשית תודה רבה על המילים החמות - זה בכלל לא מובן מאליו שאתה מפרגן.
    המון תודה!!! :-)

    אני הולכת לומר לך משהו שבטח לא יהיה חדש לך:
    כדי לטפל בבעיות סימפטומטיות (תסמינים) חייבים לטפל בשורש הבעיה.
    ולכן, ללא ספק לחצים וחרדות גורמים למחלות חשוב קודם כל לטפל בהם. מאוד חשוב!

    עכשיו, לאחר שהורדתי מעל ליבי את הצורך לומר לך את זה בגלל רמת החשיבות שלו, אני רוצה להתפנות לתת לך כמה טיפים פרקטיים לנושא של בחילות:
    1.לשתות כפית חומץ תפוחים במים.
    2.לשתות כוס מים עם מיץ מלימון אחד, טיפה מלח ופלפל שחור.
    3. מיץ אשכוליות או תפוזים טבעי מקלים על תחושת הבחילה.
    4. ללעוס שורש זנגביל או לרסק אותו לאבקה ולבלוע עם מים.
    5.לאכול ארוחות קטנות במשך היום עם דגש על מזון מלא, להימנע ממזונות נוזליים שאותם יותר קל להקיא.
    6.לא להגיע לרעב המגביר את תחושת הבחילה.
    7. להכין תה - חליטות מאחד או יותר מצמחי המרפא הבאים: שומר, שיבה, נענע, מרווה, זעתר וקמומיל.

    להרגעה:
    1. כדורי נרווהיל (קונים בסופר-פארם)
    2. תה קמומיל, מליסה ו/או פסיפלורה
    3. משהו חזק יותר: לבקש בבית מרקחת שמתעסק גם עם צמחי מרפא להכין לך טינקטורה שמכילה פסיפלורה, טיפונת ולריאן, כישונית, מליסה וורבנה. כמובן שזה לא משהו שהותאם לך אישית אחרי אבחון אלא משהו יותר כולל.
    4. לעשות דימיון מודרך ונשימות לפני השינה ובבוקר לפני שקמים
    5. ללכת ללמוד את טכנית EFT וכמה שיותר מהר :-)

    חשוב:
    כאבי ראש יכולים לנבוע מהמון דברים. אין לי כל כך מה להציע עד שלא אדע מה גורם להם. זה יכול להיות לחץ, אי שתיית מים מספקת, אכילה לא נכונה, אלרגיה או רגישות למשהו שאתה אוכל כמו גבינה צהובה, סויה, חלב, בוטנים, שוקולד, תפוזים או כל דבר אחר שהגוף שלך מגיב אליו בכאב ראש. לכן, אני מציעה שתיגש לאבחון ותוכל לקבל טיפול טוב וספציפי ואישי לבעיה.

    בבקשה אל תזניח את זה כי כרגע הגוף שלך עוד מצליח לעמוד במה שקורה לו ובלחצים, אך בקלות יכול להגיע הזמן שהגוף יתחיל לגבות על הלחץ הזה מחיר כבד...ואז כבר יהיה קשה לטפל.
    אל תגיע לשם.

    שבת שלום
    אשמח אם תחזור לספר איך אתה מרגיש
    איה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו