מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- אחרי הפלה/גרידהסיון05/03/2010
יש איזושהי תרופה טבעית מומלצת אחרי או לפני הפלה/גרידה?ביום ראשון הקרוב אני עוברת גרידה ורציתי לדעת אם יש משהו שאת ממליצה.
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר להפלה
שירי חבקין05/03/2010סיון שלום רב
יש להתייחס לכך כתהליך כירורגי שמשאיר טראומה בגוף
לכן מאוד מומלץ לקחת כדורי ארניקה הומאופטים כפי שאני
ממליצה לפני כל ניתוח.
מינון 30 סי. לוקחים 3-5 כדורים בכל פעם.יש למצוץ אותם
מתחת הלשון מבלי ללעוס ומבלי מגע יד.
בלילה לפני - מנה אחת
בבוקר לפני - שוב מנה
ולאחר שהכל עובר עוד פעמיים שלוש במשך היום
ושוב פעמיים שלוש ביום שאחרי.
חשוב לציין שבאם עלייך לקחת אנטיביוטיקה
הטיפול לא אפקטיבי.
בברכה
שירי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההעניין הוא שזה מחר בבוקר
סיוון06/03/2010ככה שלא תהייה לי אפשרות לקחת לפני...השאלה היא מה כדי לעשות אם אחרי אני לא ארגיש ממש טוב?
תודה...* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
הכנה לפני ואחרי הפלה
איה הוד07/03/2010מצטרפת בפה מלא למה ששירי כתבה לך.
ניתן גם לקחת לאחר ההפלה טיפות בשם טראומיל שניתן לקנות בכל בית מרקחת. זה מתאים ומומלץ לפני ואחרי כל פרוצדורה ניתוחית!!!
ממליצה גם לדבר על זה ולא לשמור בבטן כלום.
חיבוק חם ואוהב
איה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה על הכל
אורית07/03/2010נתנו לי גם אנטיביוטיקה לקחת...אז יש טעם לקחת משהו טבעי? או שבכל מקרה זה לא משנה...
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
אנטיביוטיקה
איה הוד07/03/2010
הי יקירה,
בטח שזה משנה.
הפלה היא לא רק פיזית, מעורבים כאן רגשות (לפעמים התחושות מגיעות זמן מה לאחר ההפלה), זה תהליך רגשי/נפשי.
לכן, גם ההכנה ששירי דיברה עליה וגם הטראומיל הם בגדר חובה לטעמי.
לגבי הפיזי - ברגע שלוקחים אנטיביוטיקה חשוב מאוד מאוד ליטול גם פרוביוטיקה (חיידקים ידידותיים). מאוד מאוד חשוב.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמה הכוונה פרוביוטיקה?
אורית07/03/2010הכוונה ליוגורט ביו? או משהו אחר? הבנתי שלקחת כדורי ארינקה זה לא רלונטי כי אני לוקחת אנטיביוטיקה. מה לגבי טיפות טראומיל? את זה כדי? אם כן מתי?(היום בבוקר עשיתי את ההפלה ואני מרגישה די בסדר בכללי)
קניתי גם צמח שנקרה שבשבט, ויש לי עוד המון צמחי מרפא בבית. מה מומלץ?
אשמח לקבל טיפים...
שוב תודה..* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
פרוביוטיקה
איה הוד07/03/2010
הי יקרה,
מי אמר שארניקה לא הולך בגלל אנטיביוטיקה?
אין קשר! :-)
גם טראומיל אפשר לקחת בלי קשר לאנטיביוטיקה.
פרוביוטיקה - לא ביוגורט אלא בכדורים. יש כדוריי פרוביוטיקה טובים מאוד שניתן לרכוש בבית מרקחת או בית טבע. (נסי לרכוש כאלה שלא מכילים חומר בשם FOS )
לגבי טראומיל - ההמלצה היא לקחת 10 טיפות במעט מים (אין לזה צבע, ריח או טעם ) ולשתות 3 פעמים ביום בין הארוחות. יש כאלה שמתעצלים ושמים ישר 30 טיפות בבקבוק גדול של מים אותו הם שותים לארוך כל היום - זה גם בסדר :-)
אני מאושרת לשמוע שאת מרגישה טוב.
אם בעוד כמה זמן זה ישתנה או יגיעו מחשבות ננסה לעזור מכאן.
יום טוב
תשתדלי לנוח הרבה בימים הקרובים בסדר?
הרבה בריאות
איה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשוב תודה על התגובה המהירה
אורית07/03/2010רק עוד שאלה קטנה...גם יום אחרי ההפלה יעיל לקחת טרומיל או ארניקה? מה יותר מומלץ? וכמה ימים לקחת אם כן?
תודה ויום נעים* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
תשובה
איה הוד07/03/2010לא משנה במה תבחרי העיקר שתקחי.
ארניקה למשל מאוד ממליצה לאישה לקחת אחרי לידה.
שניהם מאימים גם אחרי ההפלה וחשובים מאוד.
אין זמן מוגבל אבל מומלץ לקחת לפחות לשבוע.
ערב נעים
איה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם סובלים מחרדות?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.png)


