קיבוץ כפר גלעדי ד.נ גליל עליון .

מנהל הפורום

איה הוד
איה הוד
לקביעת תור אצל איה הוד ללא פרסום בפורום
 
  • קיבוץ כפר גלעדי ד.נ גליל עליון .
    לימור
    04/04/2010

    לאיה שלום רב ! הבן שלי בתקופה הזאת קשה לו עם ההיצתננות הזאת , ולפעמים זה מפריע לו בשינה . כיום הוא מקבל טיפות לאף ואנילציה בגלל הנשימה , שיש לו לפעמים התקפים . ובקרוב הוא יתחיל עם ויטמין c לילדים . עכשיו השאלה שלי אם ניתן ואפשרי לתת לו עוד משהו טבעי בשביל שזה יקל עליו יותר עם ההתקררות . ואם בכלל מותר לתת לו את זה עקב הבעיה במעי שלו .

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הצטננות

    איה הוד
    05/04/2010


    הי יקירה,

    לא ציינת איזו בעיה במעי קיימת כך שלא אוכל להתייחס למה מותר לו בהקשר הזה.

    את צודקת! הצטננות לילד (לא רשמת בן כמה הוא) יכולה לפגוע בשינה ולהקשות מאוד.

    אני ממליצה על דברים כגון:
    1. אדים קרים ללילה
    2. שמן אקליפטוס לימוני שפותח את הנשימה ומקל עליה
    3. שטיפות או הטזה עם ספרי של מי מלח להקטנת הגודש
    4. תה קמומיל שמעולה לצינון (אם הוא תינוק שימי לו את תחליף החלב בקמומיל במקום במים חמים)
    5. הפחתת סוכרים ומוצרי חלב (אם הוא ניזון מבקבוק ואוכל תחליף מזון לתינוקות שימשי לב שיש בזה המון סוכר וחלב ולכן חשוב לגשת להתאמת תחליף אחר אצל נטורופת)

    מקווה שעזרתי
    איה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו