אדמומיות בטוסיק תינוק

מנהל הפורום

איה הוד
איה הוד
לקביעת תור אצל איה הוד ללא פרסום בפורום
 
  • אדמומיות בטוסיק תינוק
    סיגלית
    08/08/2010

    שלום

    בתי בת 6 חודשים ויש לה אדמומיות חזקה באיזור הטוסיק,בכל זמן של אכילה אני מבצעת החלפת טיטול,ובכל צואה אני שוטפת את האיזור , ואיני יודעת איך הגיעה למצב זה , אני משתמשת במשחה הנקראת אגיסטן בייבי וזה עדיין לא משתפר .
    ברצוני לדעת אם יש איזשהו משחה או תרופת סבתא שיכולה לסייע .


    לתשובתך אודה
    סיגלית

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    אדמומיות בטוסיק תינוק

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • משחה מרגיעה

    שירי חבקין
    08/08/2010

    סיגלית שלום רב
    מומלץ למרוח משחת קלנדולה טבעית. להשיג בבתי הטבע.
    כמו כן חמאת שיאה גולמית ללא כל ריח.
    בהצלחה
    שירי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה

    סיגלית
    09/08/2010

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אדמומיות בטוסיק תינוק

    איה הוד
    08/08/2010


    שלום יקרה,

    מרשה לי לדבר מניסיון אישי ?
    הקטנצ'ק שלי בשנה שעברה בגיל כמה חודשים פיתח אדמומיות רצינית מאוד - ובמילים אחרות: תפרחת חיתולים לא מהעולם הזה.

    הוא לא הגיב לשום דבר טבעי שניסיתי - גם לא למשחות המדהימות של וולדה עם קלנדולה וגם לא לכל הדברים האחרים שניסיתי, וגם לא לדברים שרקחו לי במיוחד עם שמנים אתרים וכיוצא בזה.

    בסוף, המצב היה קשה כל כך שהגענו למשחות אנטי-פטרייתיות וגם לאנטיביוטיקה.
    (אם אני הגעתי למצב כזה את רק יכולה לדמיין לעצמך מה היה המצב).
    הילד לא ישן מכאב וגרד והיה מזיע בחיתול ומחמיר את הבעיה.

    בכל פעם שהצלחנו להשתלט על זה המצב היה חוזר לקדמותו.

    בסופו של דבר מה שעזר היה שמן זית של אבי (הוא לוקח את הזיתים שלו לבית-בד ושם מכינים לו את השמן בכבישה קרה, והוא עם רמת חומציות נמוכה מאוד)
    אם את לא מכירה מישהו שמייצר לבד את יכולה לקנות שמן זית איכותי מכבישה קרה עד 1% חומציות ועם זה להחתיל את בתך (ואל תפחדי לשפוך שמן בכמות נדיבה)

    אך שימי לב, שאם המצב ממש לא טוב עלייך בשלב ראשון להשתמש במשחה על בסיס ZINC ושמן זית ורק אז להמשיך רק עם שמן זית באופן קבוע בכל החתלה לצורך מניעה! השמן לא רק מבודד טוב אלא מטפל נהדר במקום.

    חזרי לספר מה שלומך...

    אצלנו עד היום הגננות צוחקות שבמקום משחת החתלה כמו לכולם אני שולחת בקבוקון עם שמן זית לגן :-)

    בהצלחה
    איה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו