בעיות בקיבה

מנהל הפורום

איה הוד
איה הוד
לקביעת תור אצל איה הוד ללא פרסום בפורום
 
  • בעיות בקיבה
    חני
    12/08/2010

    אני סובלת יותר משנה מבעיות חמורות בקיבה משלשלת בלי סוף הגעתי למצב שאני פוחדת אפילו לשתות עשיתי בדיקות גם גסטרוסקופיה ולא נמצאה הבעיה הפנו אותי לקולונוסקופיה, אך משיחות עם אנשים אם אותה בעיה מסתבר שמה שהם לא עושים אין מרפא מה עושים אני מיואשת (חושבת אפילו להתפטר מעבודתי שכל כך אני אוהבת

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בעיות בקיבה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בעיות קיבה

    שירי חבקין
    13/08/2010

    חני היקרה שלום רב
    מומלץ מאוד לשתות מיץ נוני על בסיס קבוע . להשיג בחנויות טבע
    או באתר הבית של מג'יק נוני.
    כמו כן כמוסות של פאפאיה ופרופוליס להרגעת הקיבה העצבנית.
    לשתות חליטות של שומר אניס וקמומיל.

    כל אחת מהדרכים הללו תהייה ראשית עזרה ראשונה ולאחר מכן
    יש להכנס לעומק הקורה והבין מדוע המצב כה אקוטי.

    אני מאוד מאמינה בשיטת הטיפול הסינית וראיתי תוצאות מדהימות
    גם באופן אישי.
    כמו כן שיטת הטיפול האייורוודית יכולה להתאים שכן שם את משנה
    את התזונה לפי סוג הטיפוס שאת ובכך יכולה לרפא בעיות רבות
    שקשורות לחוסר התאמה בין התזונה לאופייך ואופי גופך.

    בהצלחה
    שירי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שלשולים

    איה הוד
    13/08/2010

    שלום חני,

    אל תמהרי להרים ידיים.
    עוד לא ניסית הכל.
    גם אם בשלב זה עדיין לא ברורה הסיבה לשלשולים יש הרבה דברים שניתן לעשות כדי להתחיל טיפול ואני רואה ופוגשת במצבים אלו על בסיס יומיומי!

    מאחר והגורם לא ידוע אני לא מאמינה שתשובה פה בפורום תהי מקצועית, יעילה או רצינית. שלשולים שנמשכים כל כך הרבה זמן זה מצב שמצריך אבחון וטיפול אישי.
    שימי לב שהגורם יכול להיות מזהם/טפיל במערכת העיכול שלא נצפה בבדיקות (זה קורה המון!), ואף גורמים רגשיים ונפשיים, או בעייה כגון אי סבילות ללקטוז או פרוקטוז או אפילו גלוטן שאולי לא בדקת בכלל.

    לכן , בנוסף להמלצותיה הנהדרות של שירי אני אמליץ לך בחום לגשת לטיפול ואבחון נטורופתי כדי לעזור לגוף שלך לחזור לאיזון.


    הרבה בריאות
    איה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו