כולסטרול גבוה

מנהל הפורום

איה הוד
איה הוד
לקביעת תור אצל איה הוד ללא פרסום בפורום
 
  • כולסטרול גבוה
    ריקי
    30/08/2010

    האם אפשר לטפל בכולסטרול גבוה עם תרופות סבתא?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    כולסטרול גבוה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מה שאני עשיתי..

    מור
    31/08/2010

    לפני שנה, אולי קצת יותר.. סבלתי מכולסטרול מאוד מאוד גבוה

    הפסקתי לאכול מאכלים עם שמן, ואם כבר אכלתי משהו עם שמן, זה היה שמן זית (שמן זית זה בריא מאוד)
    ומאז ועד היום בכל יום אני אוכלת שן שום טריה. פשוט חותכת אותה ובולעת כמו כדורים.
    ירדתי באחוזי שומן בכל מה שאכלתי, גבינות, חלב וכו' וכו'
    הפסקתי להמליח כל מה שאני אוכלת
    החלמון או החלבון בביצה, אני לא זוכרת איזה חלק, הוא מלא כולסטרול.. בטח יציינו את זה כאן האנשים שיותר מבינים.
    אני יודעת שגם לא מומלץ לאכול בשר אדום, אבל אני צמחונית אז לא עברתי פה שינוי גדול.
    פחות מתוקים, פחות
    קטניות, שיבולת שועל, ירקות (יש ירקות ספציפיים שמסייעים בהורדת כולסטרול)

    לפני חודשיים עשיתי בדיקת דם והכולסטרול שלי במצב תקין בהחלט

    אני לא יודעת מה את נוהגת לאכול
    אבל אני יכולה להגיד לך שאני ממש אהבתי לאכול מטוגנים, כל דבר הייתי מטגנת. ממליחה הרבה..
    כשרופאה שלי אמרה לי שאסור לי יותר לאכול את אלה, חשבתי "כאילו שאני אצליח, לא יהיה לי מה לאכול"

    היום, אין שום סיכוי שבעולם שאני אגע בדברים האלה
    וזה לא שאני כולי בקטע של בריאות.. אבל זה פשוט כבר חלק ממני... לא מסוגלת לגעת בדברים האלה.


    שיהיה לך בהצלחה
    אני בטוחה שתקבלי כאן תשובות יותר מספקות משלי

    :)

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו