כאבי גרון

מנהל הפורום

איה הוד
איה הוד
לקביעת תור אצל איה הוד ללא פרסום בפורום
 
  • כאבי גרון
    זינה
    03/09/2010

    בוקר טוב
    אני מניקה לידה חמודה בת חודשיים
    אני סובלת מכאבי גרון שכמעט לא מאפשירים לי לישון ואני לא מעוניינת לקחת תרופות אשר מצריכות אותי להפסיק את ההנקה
    אשמח אם תעזירי לי בתרופה שתאפשר לי את העונג של ההנקה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    כאבי גרון

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כאבי גרון

    איה הוד
    04/09/2010

    שלום יקרה,

    את מתארת כאבים מאוד חזקים אם הם לא מאפשרים לך לישון!

    יש המון המון דברים שניתן לעשות כדי להקל ואף לטפל בגרון כואב.
    אך יהיה זה מאוד לא אחראי מצידי להמליץ לך על דברים אלו בייחוד אם מדובר בכאב גרון חיידקי!

    לכן, לפני המלצותיי אקדים ואומר שאם מדובר בסטרפטוקוק ולא בכאב גרון ויראלי אני ממליצה על אנטיביוטיקה כדי למנוע פגיעה בלב. בקשי מהרופא אנטיביוטיקה שאפשר לקחת בהנקה!

    גשי לרופא, עשי משטח גרון, אם זה ויראלי אוכל להמליץ לך על גרגור של מי מלח, גרגור ושתייה של תה קמומיל, ריסוס הגרון כל שעה בתרסיס שירקחו לך בבית מרחקת מהצמחים: אכינצאה, פרופוליס, מור וסלביה (מרווה) - עובד מדהים!

    את מניקה, ולכן חשוב מאוד להבין את חומרת המצב אם מדובר בחיידק שלא יטופל כראוי!!!
    במידה וזה מגיע לאנטיביוטיקה אל תשכחי לקחת פרוביוטיקה.

    שנה טובה ובריאה
    איה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו