מה לאכול כשיש חיידק הליקובקטר?

מנהל הפורום

איה הוד
איה הוד
לקביעת תור אצל איה הוד ללא פרסום בפורום
 
  • מה לאכול כשיש חיידק הליקובקטר?
    הדס
    26/10/2010

    איה שלום,

    אני סובלת מחיידק ההליקובקטר כבר כמעט שנה. עברתי טיפול אנטיביוטיקה משולש
    אשר נכשל!
    עברתי טיפול אצל ד"ר רודריגז, למשך 3 חודשים. היה לי חודש וחצי שקט, התחלתי לאכול כרגיל ושוב חזרו לי הכאבים. אני ממתינה לתוצאת בדיקת נשיפה חוזרת.
    מה עליי לעשות?!
    מה כדאי לאכול?!
    התזונה שלי כוללת בעיקר ירקות, חזה עוף, דגים, טונה, לחם של ד"ר מרק ללא שמרים, טחינה, ביצה, פירות - בעיקר תפוחי עץ, אורז אדום, גריסים.
    חזרתי לקחת שוב שמן אורגנו, משקה אלוורה, פרוביוטיקה.
    אני גם לוקחת תוסף ברזל מאחר ואני אנמית, כנראה בגלל החיידק - ברזל פלורידיקס.
    אשמח לעזרתך בהקדם האפשרי.
    תודה,
    הדס.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מה לאכול כשיש חיידק הליקובקטר? - תגובה

    איה הוד
    28/10/2010


    שלום הדס,

    בהחלט ישנם מקרים קשים שלא מגיבים לטיפול המשולש וגם לא לטיפול הטבעי.
    עושה רושם שאת עושה כל מה שצריך.
    הייתי מחליפה את האלוורה לאלוורה-חמוציות שמתאימה יותר למצב של הליקובקטר
    (רשמי בגוגל "אלוורה חמוציות" ותמצאי)
    ממליצה גם על GSE כאשר החיידק ממש עמיד לטיפולים.

    ולא פחות חשוב: להוריד רמת סטרס אם קיימת.

    מבחינה תזונתית קצת קשה לי על גבי הפורום לייעץ מאחר ואינני מכירה את הרגלייך ואינני יודעת את סוג הדם שלך. לא ציינת אילו ירקות את אוכלת ולכן אכוון אותך להמנע מירקות סולניים.

    חשוב לקחת את הגוף לכיוון PH יותר בסיסי מאשר חומצי - את זה ניתן לעשות עם תזונה, מיצים ועוד.

    הרבה בריאות
    איה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו