מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- המשך אולקוסליאור17/12/2010
איה שלום, רציתי בבקשה לדעת, בכל מקום כתוב לא להפחית בכמות הקפאין, משקאות חריפים, סוכרים ועוד.. תהיה אם יש איזושהי דרך קצת יותר ספציפית לתזונה נכונה, מה מותר ומה אסור..? כי כמעט בהכל היום יש סוכר, חריפות וכו ואני מאמינה שזה עניין של מינונים.
תודה על מתכון הכרוב אני אתחיל להשמש בו!!
המשך סופש נעים* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תיקון הודעה קודמת
ליאור17/12/2010כמובן רשם בכל מקטן ולא- לא רשום.. טעות שלי
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
תיקון הודעה קודמת - תגובה
איה הוד19/12/2010
שלום ליאור,
אכן קפאין הוא חומצי מאוד ולכן לא מומלץ במצבים אלו. כמובן שניתן להבין מדוע לא מומלץ לשתות משקאות חריפים ולאכול סוכרים שנוטים להחליש את מערכת החיסון .
ברור שיש דרך יותר ספציפית אך זו ניתנת לכל אדם בנפרד בהתאם למצבו, להסטוריה הרפואית שלו, להאם הוא נוטל תרופות ואם כן אילו, להרגלים שלו ועוד ועוד...
זה לא נכון שבהכל יש שוכר או חריפות - מי אמר דבר כזה?
תזונה על טהרת הנטורופתיה יכולה להתבסס על דגנים מלאים, קטניות, ירפות, אגוזים, פירות בעלי אינדקס גליקמי נמוך ועוד דברים רבים, בריאים וטבעיים.
ממליצה לגשת להכוונה נטורופתית אישית, ולקבל גם הנחיות לשימוש בצמחי מרפא שיאפשרו לגוף לרפא את הבעיה.
הרבה בריאות
איה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך הודעה לאיה
ליאור20/12/2010איה קודם כל תודה רבה!!
התחלתי כבר להשתמש שמיץ הכרוב וזה לא נורא כמו שחשבתי..
אכן קיבלתי הכוונה קלה ורכשתי בחנת של צמחי מרפא טיפות הנקראות "חרוב פעיל", מעניין לשמוע מה דעתך, מכיוון שאין לי את החיידק ההליקובקטור עצמו ההתייחסות היא מעט שונה..
אני מודעת לעובדה כי אינני אוכלת נכון ואת זה מה שהייתי רוצה מאוד לשנות.. יש חומר עם שם שאכל לבדוק היכן הוא מצוי והיכן לא?
המון תודה, האתר זה ממש עוזר!!
יום נעים* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
המשך הודעה לאיה - תגובה
איה הוד28/12/2010
הי ליאור,
מיץ כרוב - נהדר!
אינני מכירה את הטיפות שרכשת ולכן לא אוכל להביע דיעה מקצועית.
ללא ספק שינוי תזונתי מאוד מתבקש כאן.
יום מקסים
איה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם את/ה טיפוס בוגדני?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.png)



