יובש בעור הפנים

מנהל הפורום

איה הוד
איה הוד
לקביעת תור אצל איה הוד ללא פרסום בפורום
 
  • יובש בעור הפנים
    sonic
    04/03/2011

    הי! אני בת 21
    התחלתי טיפול נגד דלקת כבד מסוג סי, זריקת pegasys אחת לשבוע וcopegus 1000 מ"ל ליום.
    העור שלי התייבש בצורה נוראית! בהתחלה רק מתחת לעיניים והיום גם כל הפנים, העור כואב.
    ברור שלי שזה חלק מתופעות הלוואי של הטיפול למרות שזו תופעה לא שכיחה.

    מישהי מכירה איזה משהו שיכול להקל על הכאב ועל המראה הנורא הזה?
    תודה :)

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    יובש בעור הפנים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • יובש בעור הפנים - תגובה

    איה הוד
    07/03/2011

    שלום לך,

    למרות שמקור היובש הוא פנימי, הייתי ממליצה לך למרוח 3 פעמים ביום משחה בשם "אלו-פרופוליס"!!!
    ובתום הטיפול לגשת בדחיפות לנטורופת שיתאים לך תזונה לשיקום כבד ומערכת חיסון וגם צמחים לניקוי ושיקום כבד וחיזוק חיסוני. אחרי טיפול כזה זה לא רק הכרחי אלא קריטי בעיני.

    בינתיים, שאלי את הרופא האם יש לו התנגדות שתקחי כמוסות של כורכומין עם פפרין (כורכומין הוא החומר הפעיל בכורכום וחשוב ביותר לכבד ולמצבים דלקתיים וחיסוניים, והפפרין הוא החומר הפעיל בפלפל השחור שאחראי על ספיגת הכורכומין בגוף היטב)

    הרבה בריאות
    איה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו