מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- בעיית עורamit12/03/2011
שלום רב,
כשאני מרכיבה משקפיים העור שלי נוטה להאדים, לפרוח ולהתקלף, בעיקר בימים חמים.
עשיתי בדיקת אלרגיה (בדיקת מטלית), ואין לי שום אלרגיה. ניסיתי מספר סוגי משקפיים (פלסטיק ומתכת) וזה לא עוזר. כנראה שהעור שלי רגיש לזיעה שמצטברת בגלל המשקפיים...
את רוב הבעיה הצלחתי לפתור בעזרת חומץ תפוחים - מרחתי חומץ מדולל על אזור הפנים ורוב הקילופים נעלמו.
הבעיה היא שעל האף עדין נשארו מין בליטות עגולות קטנות בצבע העור, זה נראה כמו נקבוביות גדולות יותר, וזה נעלם רק כשאני מסירה את המשקפיים לכמה ימים.
האם יש לכן המלצות למשהו טבעי שכדאי לנסות? שמעתי על תאנים אבל אני לא בטוחה...
הייתי אצל רופאי עור ואלרגולוגים ובינתיים הדבר היחיד שעוזר לפריחה הזו זו רפואה טבעית...
תודה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
בעיית עור - תגובה
איה הוד13/03/2011הי יקרה,
הייתי דווקא מנסה טיפול בשיטת אייפק כדי להעלים את האלרגיה :-)
בהצלחה
איה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשלום איה
amit13/03/2011שלום איה,
תודה רבה על התשובה המהירה.
האם מומלץ לנסות אייפק למרות שלפי בדיקת האלרגיה (patch test) לא נמצאו אלרגיות?
אין משהו שכדאי לי לנסות לפני כן למרוח על האזור (כפי שחומץ התפוחים עזר)? האם חלב תאנים יכול לעזור? לפני שאני ניגשת לטיפול כולו (גם מבחינה כספית) היית רוצה לבדוק אם יש דרך ישירה יותר לטפל בפריחה...
יחד עם זה, לפי מה שקראתי, האייפק יכול לעזור לי גם בדברים אחרים (חרדות וכו'). האם ניתן לבצע טיפול אייפק גם במפגש אחד או שניים, או שזה ארוך טווח יותר? והאם יש מטפל טוב שתוכלי להמליץ לי עליו באזור המרכז?
שוב תודה רבה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהזה נראה כמו נקבוביות עור שנסתמו...
amit13/03/2011זה נראה כמו נקבוביות עור שנסתמו בגלל ההזעה ולכן גדלו...
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שלום איה - תגובה
איה הוד19/03/2011הי יקירה,
לצערי בדיקת האלרגיות שעשית לא יכולה להראות את כל סוגי האלריגות שאייפר מסוגל להראות ולגלות. בדיקת האלרגיה שעברת היא מוגבלת ביותר.
אין לדעת מראש כמה טיפולים תזדקקי - רק אחרי אבחון ומפגש ראשוני אולי ניתן יהיה לחזות זאת.
אני לא רוצה לעשות כאן פרסומת למטפל, ולכן אשמח להמליץ לך על מישהו במייל הפרטי שלי: [email protected]
הרבה הריאות
איה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבעיית עור - תגובה
שירי חבקין15/03/2011עמית שלום רב
אני ממליצה על מריחה של חמאת שיאה טיפולית
ללא כל תוספת ריח או משמרים.
בברכה
שירי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה ותיקון
אלי16/03/2011תודה רבה. רציתי לתקן שעכשיו הייתי אצל רופאת עור והמקרה אובחן כסבוראה. האם עדיין כדנאי לנסות שיאה או אולי משהו אחר? (בינתיים אני מורחת קלנדולה).
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה ותיקון - תגובה
שירי חבקין16/03/2011אלי שלום רב
לדעתי שווה לנסות את חמאת השיאה
אבל עליך למצוא את הכי גולמית שיש.
זהו חומר טיפולי לכל דבר ומסייע מאוד גם
במקרים של סבוריאה פסוריאזיס דרמטיטיס וכדו'.
בכל מקרה הקלנדולה אינה מזיקה ואם היא
מרגיעה את הגירוי אפשר להמשיך ולהשתמש בה
בהצלחה
שירי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם טיפוסים חברותיים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.png)



