תרופות סבתא

מנהל הפורום

איה הוד
איה הוד
לקביעת תור אצל איה הוד ללא פרסום בפורום
 
  • התשובה נשמעת פאטלית ומפותלת מדי-אנא

    גילי (בדוי)
    26/05/2011

    מישהו עם הצעות קונקרטיות.
    כולסטרול-לא רוצה כדור. שבעתי מתופעות לוואי. צריכה טיפ טבעי להורדת הכולסטרול ולו להוריד במעט.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • התשובה נשמעת פאטלית ומפותלת מדי-אנא - תגובה

    איה הוד
    26/05/2011

    הי גילי,

    כולסטרול יכול להיות מאוד עקשן (בניגוד לטריגליצרידים שדי קל להורידם), וכדי להורידו דרוש הרבה מעבר לטיפ קטן.
    אם היה כזה האמיני לי שהייתי מספרת לך עליו.

    בברכה
    איה הוד

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תרופות סבתא
    ר' מהצפון
    07/05/2011

    כילדה לניצול שואה,למדתי במשך השנים להשתמש בתרופות הפרטיזנים. נכון שבזמן השואה ,לא ידעו שמות אבל שרדו מהמחלות הקלות,בעזרת צמחים.למשל אני יודעת מאבי שעלי זית מרתיחים עם מים,זה מוריד לחץ דם ומנקה את הקיבה. שתינוק או ילד עם כאבי בטן,נותנים חצי כפית כמון עם שתייה. וכמובן שום הוא הצמח שמוביל בהחזקת הגוף.וג'ינג'ר מחזק את הגוף. אבל לפי תורת-החיים של אבי,הכי חשוב זה שאדם יהיה שמח בחלקו,ושלם עם בחירותיו.ולי ברור שאכן זה נכון שאדם שמח בלבבו,גופו לא כואב,ולא כושל עקב השנים,ובמידה והוא כושל מיד מתחזקים את הגוף ,בתרופות סבתא. שהיה לכולנו בריאות ואושר זה בא ביחד. ממני ר' מהצפון

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    תרופות סבתא

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תרופות סבתא - תגובה

    שירי חבקין
    07/05/2011

    ר היקרה מאוד
    תודה רבה על הטיפים הכל כך נכונים.
    ריגשת אותי כל כך ואני שמחה לשמוע
    שאת שומרת על נפש בריאה בגוף בריא
    שכן שם טמון הסוד לאריכות ימים. מי יתן
    וכולם ילמדו ממך.
    בברכת שבוע טוב
    שירי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הכרות מהעבר

    ר' מהצפון
    24/05/2011

    אנו משפחת תמיר הכרנו את אמא שלך מסיפורים של סבתא פרידל שהייתה עושה מסאז לאימך זכרונה לברכה ואני גאה שיש לי זכות להכיר אותך.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הכרות מהעבר - תגובה

    שירי חבקין
    26/05/2011

    שלום רב ר היקרה
    מצחיק איך דברים מתגלגלים כיוון שבדיוק לפני כשבוע
    עברנו ליד הבית שהיה של סבתך ברחוב הירקון והזכרתי אותה
    ועד כמה אמי אהבה ללכת אליה לטיפולים ולשיחות עומק!
    אשמח לקבל את המייל שלכם בכדי לשמור על קשר
    [email protected]
    בברכה
    שירי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • רוצה להיות שמחה ומאושרת, לא מתאפשר

    גילי (בדוי)
    25/05/2011

    שלום, אני בת 52, צריכה מאוד עזרה. אני בת לניצולי השואה שהרבה מבני משפחתם האהובים הושמדו. מלנכוליה תמידית שררה בבית, בגלל השואה וגם מריבות וויכוחים רבים היו להם. היה לי מאוד קשה עם הויכוחים וכשאיימו זה על זו והפוך שילכו מהבית, התפללתי שכך יהיה. כמה שנים, אבא התדרדר נפשית והתאבד אמא .. נגררה ובגיל 65 +- נפטרה מסרטן השחלות. מזמן שעמדתי על דעתי החלטתי: לי זה לא יקרה-אני אעזר במה שצריך. כבחורה הלכתי לפסיכולוג כ-7 שנים שעזר, אבל עוד נשאר הרבה. התחתנתי- לבד, התארגנתי-לבד. 10 שנות טפולי פוריות האקסטרים בשל בעיה אצל זוגי. נולד ילד. אחרי כשנה עוד טיפולי פוריות כ 7 שנים, שהילד לא יהיה לבד, ללא הועיל. תחזיקו !!! בגיל 2 ש' שמתי לב שזוגי מתעלל בילד התעללות מיללוית נפשית: ביקורתיות ושיפוטיות בלי עדוד ופרגון )גם אלי). ניסיתי לדבר על ליבו בזהירות-הוא לא מקבל בקורת.ללא תועלת. ספורט שהחל לעסוק בו קודם כשהיה בעל עודף משקל גדול, התמכר אליו מאוד והשקיע שם הרבה אנרגיה זמן ונחמדות, במקום בבית. לאחר זמן חליתי בדיכאון קליני עמוק-התיאשתי חשבתי על התאבדות- רק בני.. לאחר 3 ח' זוגי הודיעני שרוצה להתגרש ובתנאים הדרקוניים שלו. כמה חודשים-לי סרטן שד דו-צדדי. מצהיר שיעזור-יוצא מהבית.אני ל-ג-מ-ר-י לבד. הילד? בעייתי מאוד, בלימודים בהתנהלות עם חברים בבית, לקח כסף. מזייף מחלות. עליה במשקל ....צריכה להיות בשבילו, לאזן את הקללות והנגיחות שפוגע בילד.
    אני, מהכימו: ראומטיות,קוצר נשימה וLDL גבוה.הדיכאון החמיר רוצה לחזור לעבוד. רוצה כאחד האדם ולא כתושה מחוקה בבית. אין לי אף אחד. כאבים ובעיות בכל הגוף-אין כח ללכת לרופאים. גם אובחנתי לפיברומיאלגיה. עדכני LDL עלה עוד175, אשמח להצעה טבעית לכולסטרול הגבוה-הרופאה תלחץ יותר לקחת תרופות עם ת.לוואי. השתפכתי, זה משום שהרגשתי שי אוזן או עין קשבת. האם מיהו יכול, רוצה לעזור לי?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • רוצה להיות שמחה ומאושרת, לא מתאפשר - תגובה

    איה הוד
    26/05/2011

    גילי יקרה,

    ללא ספק חייך לא קלים, סחבת הרבה על כתפייך ועברת המון.
    אמונתי היא שאנחנו כנשמות בוחרים תמיד את השיעורים שלנו בחיינו. אנחנו בוחרים את ההורים שלנו (כמו שילדינו בוחרים אותנו), אנחנו בוחרים את בני זוגינו ואנחנו גם בוחרים להיות לא מאושרים (כן! אני יודעת שזה נשמע הזוי אבל זה נכון).

    על 90% ממה שקורה לנו בחיים יש לנו שליטה. איך? לפי הדרך שבה אנחנו מגיבים למה שקורה. התגובה שלנו לנסיבות חיינו יכולה לשנות את המציאות ב 180 מעלות.

    כל אחת ואחת מהחוויות הללו מיועדות כדי להוביל אותנו למקום הנשמתי אליו רצינו להגיע. ולולא שיעורים אלה לא היינו מגיעים למקום הזה.

    לצערי הרב (וכאן אני מדברת מניסיוני האישי מבלי להרחיב ולפרט) שיעורי חיים אלו הם כל כך קשים ובלתי אנושיים, שלא תמיד אנחנו מסוגלים לראות את הדרך להתרומם ולצאת מהם, ונוטים לשגות בקורבנות והתפסות לסיפור חיינו הנוראי.

    יש כאן מצב הזוי לחלוטין: מצד אחד אנחנו כל כך רוצים להפסיק לסבול, להפסיק את הכאב והקושי ולחיות חיים נורמליים, ומצד שני, אנחנו מקבעים את הסבל והקושי ומשמרים אותם ומסרבים להרפות .

    אני ממליצה לקרוא מאמר כל כך חשוב וממוקד וכתוב נכון , שכתב בחור מקסים בשם אלכס זיו שנקרא "הרפה מהסיפור שלך".

    לגבי הכולסטרול - זה לא פשוט. הלוואי והייתי יכולה לתת לך כאן מרשם לכדור ולהבטיח שזה יעזור להוריד את הכולסטרול. אבל לצערי זה לא קיים. הורדת כולסטרול היא תהליך של מספר חודשים שבהם יש לעשות שינוי תזונתי וליטול צמחי מרפא לכבד ותוספי מזון , כולל פעילות גופנית. זה תהליך.

    אהיה כנה - אני מרגישה שאת זקוקה קודם כל לטפל במצב הנפשי, במצב האישי כדי שיהיו הכוחות לטפל במצב הבריאותי.

    אנא הרגישי חופשי לשאול כל שאלה
    הרבה בריאות
    איה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • רוצה להיות שמחה ומאושרת, לא מתאפשר - תגובה

    שירי חבקין
    26/05/2011

    גילי היקרה שלום רב
    קראתי את שכתבת וליבי איתך על כל שעברת
    אני מסכימה עם דבריה של איה שראשית עליך לטפל
    במצב הנפשי והריגשי לפני הכל.
    מתוך בריאות הנפש ושמחה פנימית תגיע גם בריאות הגוף
    ומתוך אלה יבואו גם הזוגיות והחברויות .
    כמו כן אני מאמינה שניתן לאמן את תת המודע שלנו
    ואת המוח לזייף חיוך ושמחה והוא אינו מבחין בכך
    ושולח לגוף אותות חיוביים של אדם שבאמת שמח ומחייך.

    אז בתור התחלה אני מאוד ממליצה על קריאת ספרה של
    ביירון קייטי "לאהוב את מה שיש" ואף להירשם לסדנאות שלה
    שמתקיימות מדי פעם בארץ.
    תוכלי לקרוא עליה ועל פועלה באינטרנט וכמו כן לקבל
    עוד אינפורמציה דרך הנציגים שלה בארץ.
    בעיקרון השיטה שלה מדרבנת אותנו לחקור ולהפיג
    מחשבות ואמונות שגורמות לנו אי נוחות וסבל.
    כל מחשבה ניתנת לניתוח מחודש ולשינוי.
    באם תרצי פרטים נוספים על טיפול בשיטה את יכולה לפנות
    למייל הפרטי שלי.
    שיחה עם מטפל של השיטה אומר ממש לשבת מול
    מטפל מוסמך מטעמה ולחקור איתו את
    הדפוסים המרעילים והקשים שמלווים אותך ולאחר מכן
    לשנות אותם ראשית במילים ולאחר מכן כבר גם
    בשינוי דפוסי חשיבה ומעשים.

    בהצלחה וזכרי שכל מצוקה מתחילה ממחשבה ובעיקר מכך
    שאת מאמינה שאותה המחשבה אכן אמיתית
    החדשות הטובות הן שמחשבה אפשר לשנות!

    שירי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו