מחלת הנשיקה

מנהל הפורום

איה הוד
איה הוד
לקביעת תור אצל איה הוד ללא פרסום בפורום
 
  • מחלת הנשיקה
    יאנה
    30/05/2011

    אני רוצה לדעת איך אפשר להקל על המחלה ומה אפשר לעשות נגד כאבי גרון בזמן המחלה ומה מותר לאכול

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    מחלת הנשיקה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מחלת הנשיקה - תגובה

    שירי חבקין
    31/05/2011

    יאנה שלום רב
    לגבי המלצות לתזונה נחכה לתשובתה של איה שזהו תחום
    מומחיותה.

    כטיפול מסייע של צמחי המרפא
    מומלץ לשתות באופן קבוע חליטות של סמבוק שחור וקמומיל
    להשיג בבתי הטבע. באם קשה לך להתמיד בשתייה
    תוכלי למצוא גם סירופים או מיצויים של הצמחים ולהכין
    כל פעם כוס עם כף מרוכזת.
    לכאבי גרון אפשר לגרגר כפית פרופוליס במעט מים פושרים
    עם מלח או לגרגר עם כף של חומץ תפוחים. לא לשתות!

    חשוב - פרחי באך לטיפול בצד הנפשי של המחלה
    שכן הרבה פעמים התסמינים כוללים גם מצבי רוח,דיכאון קל
    וכמובן עייפות נפשית ופיזית. אפשר להזמין בקבוק ובו
    תמצית באך כמפורט. להשיג בבית מרקחת שעוסק בצמחי מרפא:
    לארץ'
    אוליב
    אלם
    אוק
    וולנט
    גורס
    ואימפשיינס
    אופן השימוש 4 טיפות מתחת הלשון 4 פעמים ביום או יותר
    לפי הצורך. מומלץ לא פחות מ-4 פעמים ביום.
    התרכובת הנ"ל אינה אישית אלה כוללת את רוב התמציות שנוגעות
    לתסמינים כלליים של מחלת הנשיקה ולכן יכולה לעזור להתמודד
    עם אלה ולהקל עליך.

    ואחרון חביב- מיצוי פרי הנוני- להשיג בבתי טבע.

    מינון רצוי כפית עד כף בבוקר על קיבה ריקה
    מסייע מאוד לעייפות כרונית ותורם לשיפור מצב רוח
    באופן ניכר!
    בהצלחה רבה
    שירי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מחלת הנשיקה - תגובה

    איה הוד
    04/06/2011

    שלום יאנה,

    בשלב ראשון מומלץ להמנע ממזונות מהחי: מוצרי חלב, ביצים, בשר, עופות.
    מומלץ להקפיד מאוד להמנע גם מסוכרים וקמחים לבנים - למעשה הייתי נמנעת מחיטה לגמרי בחודש הקרוב.

    רצוי לדבוק באורז, ירקות (דגש על עלים ירוקים, בצל, שום, נבטים, שורש כתומים), פירות בעלי אינדקס גליקמי נמוך, מרקים....

    הרבה בריאות
    איה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו