כאבי פרקים

מנהל הפורום

איה הוד
איה הוד
לקביעת תור אצל איה הוד ללא פרסום בפורום
 
  • כאבי פרקים
    דליה
    19/06/2011

    יש לי כאבי פרקים בשורש כף היד ובאצבעות ובמרפק. התנסתי בדיקור סיני כ-5 טיפולים ולא הרגשתי שיפור. האם את ממליצה לי להמשיך בדיוקור? האם לדעתך אחוש שיפור בעתיד? המדקרת טוענת שהיא עובדת על חיזור המערכת החיסונית. האם יש לך המלצות נוספות?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    כאבי פרקים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כאבי פרקים - תגובה

    שירי חבקין
    22/06/2011

    דליה שלום רב
    לשאלתך, חמישה טיפולים אינם מספיקים במקרה זה
    לדעתי את צריכה להמשיך עד שאת מרגישה שיפור.
    באופן אישי התנסיתי בטיפול סיני למטרה אחרת ועברתי
    סדרה של טיפולים שבועיים במשך שנה(!) עד שאפשר
    היה להגיד שהבעיה חלפה.
    אולי זה נראה לנו הרבה אך מצד שני,חסכתי לי ניתוח
    ומאז לא ראיתי רופא כיוון שהבעיה חלפה.

    את יכולה לשים חימר ירוק בלילה ולישון עם זה.
    כתבתי רבות על החימר בפורום שלנו.
    מפחית כאב ועוזר לאיחוי שברים נקעים ולכאבים ראומטים.
    מכינים ממנו בוץ על ידי ערבוב מים ואבקת החימר אותה
    קונים בבית טבע. יחס פחות או יותר שווה.
    מורחים ומשאירים כל הלילה. רצוי לעטוף את המקום בכדי למנוע לכלוך.
    בבוקר שוטפים במים פושרים וניתן להשלים את הטיפול במריחת
    משחה מרגיעת כאבים כגון ארניקה או טראומיל.

    מבחינת תכיפות אפשר לשים גם כל לילה לפי הסבלנות והצורך.
    אפשר גם פחות כמובן.
    בהצלחה
    שירי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו