תיקים עצביים עם לוריוון

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • תיקים עצביים עם לוריוון
    Ana
    06/08/2011

    שלום לצוות רופאים של הפורום!
    אני רוצה להתייעץ בקשר לטיפול שהוצע לי. מצב שלי ותלונות בקצרה:אני 2.5 שנה אחרי טראומה קשה עם התעללות במשפחה עד כדי ניסיון רצח עם PTSD יחסית לא קשה, מטופלת אצל פסיכולוג כ 4 חודשים אחרונים. לפני כחצי שנה, אחרי חשיפה אחרונה לגורם טראומתי, התחילו תיקים עצביים בעפעף תחתון של עין ימנית בעיקר משעות הערב עד הבוקר-צהריים למחרת מידי יום. לפעמים התיק מתפרץ גם במהלך היום בשעות לחץ. באופן כללי אני בריאה, לא לוקחת תרופות, משקל 51 ק"ג. פניתי לנוירולוג, הוצע לי לוריוון 1מ"ג ביום משך חודשיים. בהיותי סטודנטית ונהגת כשעתיים כל יום אני חייבת לשמור על ערנות, יכולת קליטה מהירה, תגובה מהירה, ודיוק בתנועתיות. שאילה שלי היא כזאת: האם במקרה שלי לוריוון הוא בחירה הכי טובה? מדאיגות אותי תופעות לוואי כמו ישנוניות, דיכאון, התמכרות, ועוד רשימה שלמה של מה שצוין באלון של התרופה. האם יש תרופה כלילה יותר שתאפשר לי להתפטר מתיקים עצביים ולא להפריע לתפקוד יום יום שלי?
    תודה מראש לעונים.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    תיקים עצביים עם לוריוון

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תיקים עצביים עם לוריוון - תגובה

    ד``ר סיימון ישראלי-קורן
    07/08/2011

    שלום,

    כל עוד שהמינון נמוך יכול להיות שתהיה לך תועלת ללא תופעות לוואי. אבל אצ צודקת, צריך להיזר מתופעות הלוואי וכן מסיכון להתמכרות. לכן נסיון קצר במינון נמוך כדאי, ולא יותר.
    יש גם עוד תרופות דומות - כגון קלונזפאם.

    בהצלחה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו