שיבוש בדיבור הגייה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שיבוש בדיבור הגייה
    המדחיקה
    18/10/2011

    שלום, אני אשה בגיל 55. בריאה באופן כללי. נוטלת בקביעות כדור של 10 מ"ג סטטינים וקרטיה. סבלתי בעבר ממיגרנות שהחלו בגיל מאוחר שעתה פחתו עד שכמעט ואינן. היה לי ארוע אחד לפני כעשור של טשטוש בראיה, כאב ראש חזק ושיבוש קשה בדיבור. לצערי חשבתי שזו מיגרנה קשה ולא פניתי מייד לביה"ח, אלא הפסקתי ישיבה באופן פתאומי ובעלי לקח אותי הביתה ונחתי כמו במיגרנה (כפולניה- לבד בחושך....). בדיעבד הבנו שהיה רצוי לבוא באופן מיידי.עברתי את כל הבדיקות האפשריות והמסקנה היתה שהתוצאות טובות אך גבוליות בחלקן וכנראה לא היה ארווע. עם זאת הומלץ לי "כביטוח" לקחת קרטיה ואני עושה כך. לעתים מפספסת. בשבוע האחרון היו לי מספר מקרים של שיבוש בדיבור. שיבוש קל שהמלה בשטף המשפט יצאה בהגיה לא טובה או התבלבלה /התערבבה במלה הבאה. זה כמעט לא הורג ע"י השומעים. אני הרגשתי. לא סבלתי מכאב ראש חריג, או כל תופעה אחרת. לפעמים זה הסימן שלי במקדים למיגרנה. לא קבלתי מיגרנה, אך השיבוש חזר על עצמו כעובר יום נוסף, אתמול בעת שטף שיחה. אם יש רק סימן כזה וכל השאר נראה בסדר. האם יש לחשוש? האם יש להתייעץ עם נוירולוג? האם יש חשש מסימן בודד או רק צרוף מספר גורמים? אודה לתשובתכם. בתי רופאה צעירה, אבל חוששת להדאיג אותה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שיבוש בדיבור הגייה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שיבוש בדיבור הגייה - תגובה

    אייל קליין
    21/10/2011

    אני מציע להתייעץ עם נוירולוג על מנת להגיע לעומקם של דברים. ייתכן שמדובר על סימפטומים על רקע נפשי. ייתכן גם כאאורה למיגרנה אך פחות סביר.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה

    המדחיקה
    22/10/2011

    תודה על תגובתך. מבחינת רקע נפשי: אני נמצאת, לדעתי, במצב נפשי מצוין. מתפקדת היטב בכל מעגלי החיים. כן יכולה לציין כי עברתי טראומה לפני של קרוב לשנה של פציעה קשה מנפילה שאילצה אותי להיות מרותקת לכסא 24 שעות ביממה במשך חדש וחצי ועוד תקופה דומה לשיקום. לא יודעת אם יש קשר, אך מוסיפה מידע זה. בהחלט אפנה עפ"י הצעתך. האם המידע שהוספתי שופך עוד אור על המקרה והאבחון? שוב תודה מראש על תגובתך לה אצפה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה - תגובה

    אייל קליין
    22/10/2011

    בפסיכולוגיה הקשר בין מקרים לבין התגובה להם אינו תמיד 1 ל-1, אבל בהחלט ייתכן שקיימים סימפטומים לטנטים (מאוחרים) לטראומה. אם מדובר בפגיעת ראש כלשהי שעברת שאותה נפילה אז היא לכשעצמה יכולה לתת סימפטומים כמו שתיארת ואז בהחלט ראוי להיוועץ עם נוירולוג

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו