דופמין

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • דופמין
    מיכל
    06/01/2012

    שלום,

    אני בת 33 וכבר מעל ל- 10 שנים סובלת מעייפות קשה שמקשה על התפקוד.
    יש כמה רופאים שאיבחנו אצלי CFS למרות שזאת אבחנה בעייתית עד כמה שידוע לי.
    ניסיתי הרבה תרופות שעובדות על סרוטונין ונורדרנלין ובעצם לא היה שום שיפור,
    ולעיתים אפילו החמרה בעייפות.
    ניסיתי לעשות ספורט, הגיינת שינה נכונה טיפולים טיבעיים ושום דבר לא ממש עוזר.
    לאחרונה רופאת המשפחה אמרה שעייפות יכולה להיות בגלל מחסור בדופמין, ויש לי גם רעד עדין בידיים מבדיקה נוירולוגית שעברתי, אבל לא פרקינסון.

    רציתי בבקשה לברר: האם ישנה תרופה שמעלה את הדופמין שהיא לפרקינסון שאוכל לקחת בגיל שלי לתקופה לא ארוכה על מנת להעלות את הדופמין?
    ואם כן, איזו תרופה הכי מומלצת?
    יש את התרופה וולבטרין שניסיתי אותה וגרמה לי לאי יכולות להרדם בכלל.
    והאם זה נכון שלריטלין יש רק השפעה על אותו היום וכעבור שבוע מהרגע שמפסיקים לקחת ריטלין רמת הדופמין חוזרת להיות כפי שהיתה בהתחלה גם אם נוטלים ריטלין תקופה ארוכה?

    תודה מראש

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    דופמין

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • יש לציין שכל בדיקות הדם תקינות

    מיכל
    06/01/2012

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו