בבינסקי חיובי

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • בבינסקי חיובי
    ענבר
    16/03/2012

    שלום, אני בחורה בת 24. בחודש האחרון החלתי לסבול מכאבי ראש חמורים ובלתי פוסקים. בהתאם לכך בוצע לי ct מוח שהיה תקין. ובדיקת lp- שגם היתה תקינה. לאחר הבדיקה לא הצלחתי לעמוד במשך שבוע סבלתי מכאבי גב חזקים וסחרחורות אושפזתי בבית חולים ושוחררתי שהיטיב מצבי. עם המלצה לביצוע mri באופו אמבולטורי. היום לאחר הבדיקה אצל הנויירולוג הוא טען כי ישנו סימן בבינסקי חיובי שמאלי. ושלח לmri. אני סובלת מכאבי ראש קשים וחולשה כללית חזקה. אני מאוד מודאגת.. על מה מסמל סימן בבינסקי? האם עליי להיות מודאגת? הmri נקבע רק לעוד חודשיים... האם לפנות אולי לבית חולים.. האם יכול להיות נזק מה- lp?

    מודאגת ביותר...

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בבינסקי חיובי

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בבינסקי חיובי - תגובה

    ד``ר רונית גלעד
    23/03/2012

    בדכ אין נזק מ Lפ אבל לעיתים יש רידת לחץ של נוזל המוח וזה יכול לגרום לנזק . סימן בבינסקי זה סימן קל ביותר לפגיעה נוירולוגית במוח . כרגע ללא משמעות .

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו