מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- וואבן ונזק מוחיאורן02/04/2012
שלום אני לקחתי שבוע 10מ"ג וואבן ביום - כשבועיים אבל לא באופן ממש סדיר - כ 5 ימים אבל רצוף. יש להגיד שהואבן לא ניסבל טוב ע"י הגוף שלי במהלך תקופת הלקיחה החמיר לי את הטורדנות ממנה סובל וגם גרם לי להזעות סחרחורות טינטון וקשיי הליכה אבל לא שייכתי זאת לתרופה בזמנו ביום חמישי לקחתי ואבן אחד 10 מ"ג ושני דקסמול ובשישי שבת לקחתי ב 18:00 וואבן 10 מ"ג שוב כ 8 שעות לאחר מכן אחד נוסף של 10 מ"ג - סה"כ 20 מ"ג (מנה כפולה לאחר שבוע בלבד) הרגשתי ליום המחרת ממש רע כאילו הורעלתי. תחושה של להיות ממש מסומם. משהו השתנה גם -נעלמה לי לגמרי תחושת הליבידו + סיפוק מאורגזמה אחרי השפיכה. אין את הגירוי יותר!. גם לא את תחושת הסיפוק שלאחר השפיכה כבר כמה ימים המצב לא חוזר לקדמותו מרגיש גם ירידה ביכולת הקוגנטיבית - בהירות מחשבתית ירדה ! הכתב שלי בלועזית השתנה וגם יכולת התפיסה שלי. ההתנסחות שלי והדיבור האם זה רק בשל חרדה או שמה יש דברים בגו? האם יכול היה להיגרם נזק בלתי הפיך? ה אם הקולטנים במוח שינו את פעילותם? או שהם עדיין חסומים- רוויים והרצפטורים יתחדשו GABA יש לי או סי די - האם ייתכן שהכדור גרם לי ליותר נזק מאדם ששפיכת הסרטונין שלו תקינה ? האם ידוע על מקרים כאלו ? במינון כה קטן? אני ממש חרד
עברו שישה ימים! מאז לא נגעתי יותר בכדור הארור - גם לא הפחתתי מ 20 ל 10 כי זאת הייתה לקיחה חד פעמית - אולי עשיתי טעות הליבידו חזר קצת - אבל לא תחושת הסיפוק לאחר השפיכה מעבר דופמין בנוירוטרנסמיטרים אולי לא עובר? מרגש טיפה קשיים בהליכה מפחד מאוד!! האם אלו תופעות גמילה (לקחתי פחות משבועיים) או שאולי סימן לנזק באונה הפרונטלית ? או שינוי ברמה הקולטנית ? האם אולי הפיך? אלןהים מה קורה כאן? 10 מ"ג נוספים יכולים להרוס כה הרבה?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר וואבן - שכחתי להוסיף ש..
אורן02/04/2012אני מרגיש גם שמשהו בהליכה שלי השתנה
ממש חרד
הלכתי לנורולוגי ברמב"ם אבל הם פטרו אותי בבדיקה נוירולוגית פריפרית רגילה
איזה בדיקות עלי לבצע?
האם מצב הפיך?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
האם אורח חייכם בריא?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)
.jpg)


