ריטלין

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • ריטלין
    דנה
    30/05/2012

    הומלץ ע"י נוירולוג ולאור שאלון שמילאה המורה לתת לילד שלי ,בן 8 ,ריטלין לניסיון לחצי שנה אך ורק לימי לימודים ואז לראות התפתחויות/ שינוי לימודי .
    עלי לציין שציוניו סבירים עד טובים אך המורה טוענת שההסחות וחוסר הקשב והתנועתיות
    פוגעות בו מאוד .

    אני קצת חוששת מתופעות הלוואי , חוסר תאבון (בעיה גדילה בהמשך) , עוויתות בפנים ..
    או תופעות לוואי אחרות לעלולות לפגוע בגופו בעתיד .

    האם יש תרופה לאי שקט קל ולא להפרעת קשב ?

    מה דעתך למתן ריטלין לילדים ? האם אין קלות על מנת שיהיה שקט למורה בכיתה ?
    האם היית נותן את זה לילדך ? האם יש חלופות ?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    ריטלין

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ריטלין - תגובה

    ד``ר רונית גלעד
    31/05/2012

    בשלב זה אין חלופות ואין מניעה לתת ריטלין תופעות לוואי די נדירות . אבל כל האמור רק בתנאי שבאמת אובחן הילד כסובל מהפרעת קשב וריכוז .
    תופעות לואי יכולות להיות לעיתים חוסר תאבון כאביר אש מצבי דכאון אבל אם יש צורכ ניתן לנסות כמובן רק בתנאי שהמצב האבחנתי הוא של הפרעת קשב ורכוז ולא לכל הפרעה בלימודים לא נותנים טיפול כזה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו