מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- נזק עיצבי..שי08/10/2012
שלום..לפני חודשיים ניפגעתי בגב עקב החלקה .בצילומי ct ו-mri רואים שתי בלטי דיסק..לאחר שהיתלוננתי על רגל ימין שנירדמת ליפרקים עים תחושות עיקצוצים וצריבה . וקצת פחות ברגל שמאל .נישלחתי לבדיקת emg ותוצאות הבדיקה היו שקיים נזק עיצבי בארבע גפיים תחתונות..השאלה שלי היא.. האים זה מסוכן ? מחמיר ? האים יש לזה טיפול ? לתשובתך אודה ..
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר נזק עיצבי.. - תגובה
אייל קליין08/10/2012לא ציינת את גילך ולכן התשובה יכולה להיות חלקית בלבד. ייתכן מאוד שבלטי הדיסק הינם ישנים ולא נגרמו כתוצאה מהחבלה אך הטראומה גרמה להופעת הסימפטומים. קשה להגיד לאן זה יתקדם. ישנם אנשים שחיים עם בלטי דיסק מבלי שאפילו יידעו על כך או אפילו אם ידעו או סבלו מזה מצליחים לשמור על עצמם ולהימנע מגפיעות נוספות. חשוב לפנות לרופא ולבקש הפניה לפיזיותרפיה על מנת לטפל בסימפטומים הקיימים ולקבל הדרכה כיצד להתמודד עם המצב הקיים.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה על התשובה המהירה..
שי08/10/2012גילי הוא 54שאלתי מיתמקדת יותר בצד הנוירולוגי בסימפטומים העיצביים כפי הממצאים ב-emg . לתשובתך אודה..
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה על התשובה המהירה.. - תגובה
אייל קליין08/10/2012אם כך... על פי גילך אפשר לקבוע כמעט בוודאות שבלטי הדיסק אינם חדשים אלא מצב ישן שנגרם בגיל צעיר יותר אך לא היה סימפטומטי. כעת לאחר החבלה המצב הפך להיות סימטפומטי עקב העומס על הרקמות וכו'. מניסיוני חשוב להגיע לטיפולי פיזיותרפיה מוקדם ככל האפשר. גם כאשר ישנם ממצאים ב EMG זה לא אומר שהמצב לא יכול השתפר, ישנן טכניקות מנואליות ואחרות להוריד עומס מהרקמות ולעזור השיקום.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
האם אתם בדיכאון?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)
.jpg)

