מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- מיגרנות קשותאור11/10/2012
שלום,
אני בת 25, בריאה בד"כ, סובלת ממיגרנות קשות מאוד(שהוגדרו אח"כ ככאבי ראש כרוניים) מגיל מאוד צעיר (בי"ס יסודי).
עברתי את כל התרופות האפשריות, החל מאדוויל, רוקסט ודומיו וכלה בטופמקס, טראמדקס, אלטרול וכו'. אני נמנעת ממזונות שעלולים לעורר מיגרנה, מתמידה בפעילות גופנית, לא מעשנת ולא שותה.
שום דבר לא עוזר לאורך זמן.
ההתקפים שלי הם יומיים, אני בעצם חיה בכאב מתמשך ולא מצליחה לתפקד, במיוחד כשהכאב מלווה בכל תופעות הלוואי האפשריות: בחילות קשות והקאות, רגישות לאור, לקול ואפילו לריח, סחרחורת ועוד ועוד...
אני נאלצת לקחת ימי חופשה בעבודה וזה פוגע במהלך החיים התקין שלי בכל היבט אפשרי (לימודים, זוגיות).
מה עוד אפשר לעשות? אילו עוד טיפולים או תרופות נותרו (ניסיתי גם טיפולים אלטרנטיביים למיניהם שלא הועילו)?
מוכנה לנסות כל דבר שהוכח כמועיל.
אני באמת אובדת עצות...* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מיגרנות קשות - תגובה
ד``ר רונית גלעד18/10/2012לנסות טיפול מונע בדרלין או דפלפט יחד עם טיפולים אלטרנטיביים .
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהניסיתי דרלין ודפלפט במשך כמה חודשים
אור18/10/2012תודה על התגובה ד"ר.
לא היה שיפור משמעותי וגם היו לי תופעות לוואי של הירדמות וישנוניות שממש הפריעו לי (הייתי נרדמת בעבודה, מול השולחן. קרה לי גם עם אלטרול, אחרי העלאת מינון ל-35 מ"ג).
לגביי טיפולים אלטרנטיביים - עשיתי דיקור במשך שמונה חודשים... לא עזר כלל...* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
האם אתם קמצנים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)
.jpg)

