השאלה מופנית לד"ר רונית

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • השאלה מופנית לד"ר רונית
    יוגב
    03/12/2012

    שלום רב, מזה כחודש וחצי אני חש תחושות מוזרות לארכו של צד ימים של הגוף (יד ורגל בעיקר) כמו נימול ואי נוחות (ועד לפני שבוע אפילו חשתי תחושה כאילו משהו מושך אותי לצד הימני אך זה פסק). כמו כן כשאני מתאמץ אני מרגיש חולשה מתגברת. עשיתי MRI מוח והתשובה הייתה:"בסדרת FLAIR הודגם מוקד היפראינטנסי קטן בקורפוס קלוזום משמאל בצמוד לדופן של החדר הלטרלי השמאלי. בסדרת DWI קיים רושם למוקד היפראינטנסי קלוש באזור. משמעות הממצא איננה ברורה, יתכן מוקד לא ספציפי". והMRI של הצוואר יצא: "המרווח בין חולייתי C6-C7 הודגם בלט דיסק אחורי וימני בינוני עם לחץ קל על השק הטקלי ומוצא השורש מימין". בנוסף עשיתי ניקור מותני CSF אוליגוקלונל חיובי. האם נראה לך בכיוון של טרשת נפוצה או שהכאב עלול לנבוע מהצוואר ללא קשר לטרשת? לתשובתך אודה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • השאלה מופנית לד"ר רונית - תגובה

    ד``ר רונית גלעד
    17/12/2012

    יש צורך בהמשך מעקב אבל יכול להיות התחלה של טרשת בגלל הממצא החיובי בנוזל השדרה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו