אמא בת 82 אחרי נפילה ואירוע סיטי

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • אמא בת 82 אחרי נפילה ואירוע סיטי
    נאוה
    07/12/2012

    אמא נפלה לפני כחודש ועברה אירוע מוחי. בסיטי לפני אשפוז ואחרי התגלה דימום. עכשיוֹ 3 שבועות אחרי –נעשה סיטי נוסף.
    הממצא גורם ללחץ על המבנים של הסינוס הקרבנוזי ועוטף לטרלית את העורק תרדמה הפנימי, הממצא הנ’ל בולט סופרה סלרית וגורם לחץ באיזור של MCA , התהליך הנ’ל ידוע מבדיקת MRI כמנגיומה, ללא שינו ניכר.
    אין עדות לדימום תוך או חוץ מוחי.
    ההתרשמות אטרופיה מוחית כללית ניצרת עם שינויים דגרנטיבים סביב חדרים הלטרלים. אוטם תת חריף נרחב באונה אוקסיפיטלית מימין עם סימני דימום בשלב נסיגה בתוכו, הממצאים חדרים בהשוואה ל– mri. מנגיומה קברנוזית גדולה מימין ללא שינו מהותי.
    מנגיומה היתה לפני שלושה שבועות –1.84 סמ' ועכשיוֹ 1.9 סמ’
    אמא חולת סכרת, פארקינסון וי.ל.ד.וישנה ירידה בראיה.היא עיפה וישנונית רוב היום למרות שאחנו מוציאים אותה. אנחנו הולכים לנאורולג כירוגי , אבל לא ברור לי מה ניתן לעשות.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אמא בת 82 אחרי נפילה ואירוע סיטי - תגובה

    ד``ר רונית גלעד
    17/12/2012

    מה שמפריע לה זה הארוע החריף שעברה ולזה יש צורכ בסבלנות שתתאושש הממצא של הגדול השפיר כנראה נמצא שם זמן רב ולא עושה לה בנתיים בעיות .

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו