mri במקום ct

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • mri במקום ct
    מאיה
    03/02/2013

    בת 21. סובלת שנים מסחרחורות וכאבי ראש.
    לאחרונה הכאבים התחזקו במיוחד, הם מופיעים בעיקר מאמצע היום והלאה, אבל פה ושם גם על הבוקר. יש לי מלאי של תופעות נלוות... ראשית הכאבים מתמקדים בעיקר בצד שמאל, כמו גם לחץ על העיניים בצד שמאל בעיקר.
    סחרחורות חזקות עד כדי איבוד שיווי משקל וכמעט התעלפות. נהיה לי בלבול קל פה ושם בדיבור, תחושת בלבול כללית, הזיכרון פתאום בורח לי אפילו אחרי חצי דקה, יש לי דופק חזק מהמוח, וטיקים שנשמעים מבפנים (זה כבר שנים, מאין צליל של הקשת ציפורניים), בחילות חזקות, כאבי אזניים פה ושם, רגישות לאור.
    בבדיקה שערך הנוירולוג הוא ציין שיש תנועה לא רצונית של העיניים וכן רפלקסים לא סמטרים.
    אני חולת כליות, יש חלבון בשתן ופה ושם דם סמוי וככל הנראה זה igan מטופלת בטריטייס.

    אני הופנתי לct אבל אני מפחדת בגלל הקרינה, ובכלל אני גם לא יכולה חומר ניגוד בגלל הכליות.
    פחדים רבים ואני רוצה mri.
    יש לי על סמך מה לבקש? אמורים לאשר לי?
    ובכלל, יש השארה מה יכול להיות שיש לי?
    תודה רבה על מענה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    mri במקום ct

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שכחתי לציין

    מאיה
    03/02/2013

    גברים חשובים...
    יש לי טעם של דם בפה. לפני שלושה שבועות היה לי אירוע חד פעמי של רטק וליחה עם דם טרי. לא ערכו בדיקות.
    הראש כבד לי, לפעמים שכיבה רק מגבירה את הלחץ מבפנים, אני נוטה להשעין ראש על כל דבר שאפשר מעייפות וקושי לשאת אותו.
    פעמיים נרדמה לי יד ימין, ופעם אחת לחי שמאלית לכמה שניות.

    תודה!!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו