תסמינים נמשכים אחרי CVA

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • תסמינים נמשכים אחרי CVA
    רונית
    16/04/2013

    שלום,
    לפני חודשיים עברתי cva איסכמי. התופעות היו נמלול בצד שמאל: כף יד, כף רגל, שפה עליונה. אושפזתי, עברתי בדיקות (אקו לב, דופלר עורקי צוואר-הכל תקין). בשחרור מביה"ח נאמר כי הסימפטומים יחלפו בתוך שבוע. עברו חודשיים. תחושת הנימול חלשה יותר אך... בכל מאמץ או התרגזות תחושת הנימול מתגברת ביד ובשפה וברגל תחושה של התאבנות וקושי ללכת. בנוסף לתסמינים אלה גם גמגום וקושי בדיבור למשך מספר שניות. הטיפול שקיבלתי עם השחרור הוא פלביקס והמשך טיפול בלחץ דם גבוה. זהו האירוע השני. לפני ארבע שנים עברתי אירוע דומה אלא שאז לא היתה תחושה בכף היד ובכף הרגל וכעבור חודשיים הכל הסתדר. אשמח לקבל הסבר להמשך התסמינים ואם אפשר גם הדרכה לגבי המשך הטיפול (אם יש מה לעשות).
    בברכה ובתודה, רון

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    תסמינים נמשכים אחרי CVA

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תסמינים נמשכים אחרי CVA - תגובה

    ד``ר רונית גלעד
    19/04/2013

    לעיתים זה נשאר הרבה זמן חודשים אין טיפול לזה אלא רק לקחת תרופות שמורידות את התחושה הזו כמו למשל ליריקה או טגרטול . לא הבנתי מה היה בסיטי מוח . כי אוטם באזור הטלמוס בדכ יכול לעשות תחושה כזו . אולי כדאי גם לבצע EEG

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו