מבקשים עיצה - ארוע שהתחיל שלשום

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • מבקשים עיצה - ארוע שהתחיל שלשום
    אורן
    14/06/2013

    לד"ר שלום רב, נודה אם נוכל לקבל את עיצתך.

    אבי אושפז לפני יומיים לאחר שהתקשה לפתע בהליכה (תפקוד רגל ימין). במשך היום שלאחר מכן מצבו התדרדר וקושי בהליכה כעת מרגיש קושי לשלוט ברגל ימין ולא מתהלך. כמו כן יש רושם לעווית קלה בצד פרצופו הימני. לחץ הדם אינו סדיר וגבוה מאד (גבול עליון 180-220 משתנה). האם נוכל לקבל את עיצתך על אילו בדיקות וטיפולים להתעקש (מאחר ואנו חוששים שמצבו יתדרדר בימים הקרובים) ? למיטב ידיעתי מטופל במדללי דם ותרופות להורדת לחץ הדם. לדעתי נעשו בדיקות CT שלא העלו דבר אך לא נעשה MRI. כמו כן כמה דחוף להתחיל בשיקום כדי למקסם את הצלחת השיקום ?

    תודה !

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מבקשים עיצה - ארוע שהתחיל שלשום - תגובה

    ד``ר רונית גלעד
    21/06/2013

    יש לחזור על סיטי מוח אולי אפילו בשיטת cta לבדיקת כלי דם מוחיים אין צורך במרי שקום רק לאחר שמצבו יתייצב גם מבחינת לחץ דם וגם מצבו הנוירולוגי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו