ACTIVE SEIZURE DISORDER

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • ACTIVE SEIZURE DISORDER
    דניאל
    02/09/2013

    שלום,
    לפני כשמונה שנים עברתי ניתוח מוח בשל מנינגיומה. היתי שנה על כדורים אנטי אפילפטיים, ולאחר שהורידו לי אותם, היה לי התקף אפילפטי [גם בעקבות לחץ נפשי וחוסר שינה] והחזירו לי אותם.
    לפני ארבע שנים עברתי ככל הנראה התקף שבו איבדתי את ההכרה לכמה שניות [לא הלכתי לבית החולים, ומאוחר יותר סברו שזה היה אירוע מוחי, שהתברר שלא היה].
    באוקטובר שנה שעברה שוב צנחתי על המדרכה בחוסר הכרה רגעי. בבית החולים אמרו שמדובר היה בהתקף אפילפטי, והוסיפו ל כדורים [CEPRA פעמיים ביום, בנוסף לאפנוטין שלקחתי 300 מ"ג רק בערב. את האפנוטין אמרו לי לחלק ל100 מ"ג 3 פעמים ביום, במקום הכל בבת אחת בערב].
    עד עכשיו לא נהגתי.
    עכשיו עשיתי EEG בארצות הברית, והנוירווג קרא למה שיש לי:
    active seizure disorder, ואמר שהבדיקה הזו אצלי אף פעם לא יכולה להיות כמו של אדם בריא.
    הוא אישר לי לנהוג בחזרה.
    שאלותי:
    1. האם באמת מותר לי לנהוג [כאמור אני לוקח 100 מ"ג אפנוטין X3 פעמים ביום, ופעמיים ביום: ערב ובוקר: CEPRA של 500 מ"ג].
    2. מה פירוש המונח הזה ACTIVE SEIZURE DISORDER והאם הוא נקבע רק על פי הממצאים של פעמיים אובדן ההכרה או לפי מה שרואים בבדיקת הEEG.
    בתודה,
    דניאל

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    ACTIVE SEIZURE DISORDER

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ACTIVE SEIZURE DISORDER - תגובה

    ד``ר רונית גלעד
    07/09/2013

    קרוב לוודאי האבחנה נעשתה עף ה אאג שהראה פעילות חשמלית לא תקינה. לגבי נהיגה מותר לנהוג אם אתה לוקח את התרופות סדיר ושנה היית ללא התקפים או איבודיהכר ה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו