פגיעה במערכת העצבים?

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • פגיעה במערכת העצבים?
    יערה
    22/02/2014

    אני בת 28 בריאה. בשנים האחרונות אני סובלת מסימפטומים רבים ומשונים. תחילה זה הורגש רק כעייפות ודופק מהיר בשינוי תנוחה ותחושת שריפה בקצות האצבעות ברגליים, בהמשך התלווה לזה הירדמויות של הידיים והרגליים בלילה, וגם ביום הן נרדמות מהר מאד אם מופעל עליהן לחץ כמו למשל החזקת פלאפון או הרמת הידיים מעל הראש. בשנה האחרונה אני גם מרגישה תחושה שחם לי מאד, במיוחד בלילה והזעה מוגברת במהלך היום והלילה. עייפות גדולה ביום ובלילה קושי לישון (אני מתעוררת באמצע הלילה ואז לא מצליחה להרדם) רגישות גדולה לאוכל או פשוט עיכול לא טוב. אני עוברת כבר כמה שנים בדיקות דם ועשיתי mri ראש שיצא תקין ו-emg שיצא תקין. מה עוד ניתן לעשות וכמו מה זה נשמע? אני לא יודעת אם אני צריכה ללכת לנוירולוג או ראומטולוג ונראה שהרופאים בעצמם לא יודעים מה זה יכול להיות או לאיזה בדיקות להפנות מלבד בדיקות דם שוב ושוב. אשמח לעזרתך! תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    פגיעה במערכת העצבים?

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • פגיעה במערכת העצבים? - תגובה

    ד``ר רונית גלעד
    22/02/2014

    נא לחזור על אמג בבית חולים איכילוב או וולפסון בשאלה של נוירופטיה משפחתית אם הכל תקין יתכן ומדובר במצבי חרדה בלבד

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו