איך להפסיק תרופות?

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • איך להפסיק תרופות?
    בוריס
    05/03/2014

    שלום,

    הרופא המטפל שלי, לאחר שסיפרתי לו מה קורא לי, ולאחר כמה בדיקות כמו CT ראש, EMG, EEG, דופלר, החליט שיש לי "בעיה במערכת עצבים אוטונומית (AUTONOMOUS DYSFUNCTION) ונתן לי כדורים:
    1. TRANXAL (BENZODIAZEPAM) מ"ג5 בלילה
    2. ELATROLET מ"ג 2.5 בלילה
    לאחר חודש וחצי של שימוש וללא שיפורים, הוא נתן לי SEROXAT מ"ג 20.
    רופא אחר שראה במערכת מה הוא רשם בכלל אמר שהוא מטפל בבעיות חרדה אצלי, ואין לי את זה... אני סתם שורף את המוח עם הכדורים החזקים האלה..

    אני לא רוצה לחזור לרופא הזה. תגידו לי איך נכון להפסיק לקחת את הכדורים האלה?
    יש לי מינון מינימלי אבל עדיין אני לוקח אותם כבר 6 שבועות...

    רופא אחר אמר לי להפסיק ELATROLET מיד ולאחר שבועיים, להפסיק TRANXAL..
    אבל זה נשמע מאוד גס... אסור להפסיק ככה.

    בבקשה תעזרו :\

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    איך להפסיק תרופות?

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • איך להפסיק תרופות? - תגובה

    ד``ר רונית גלעד
    07/03/2014

    אלטרולט אפשר להפסיק מידית סרוקסט להפסיק בהדרגה להוריד לחצי כדור ואחכ יום כן ויום לא אותו דבר לגבי הכדורים האחרים טרנקסל וכו

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו