בדיקת EEG דחוף!!!

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • בדיקת EEG דחוף!!!
    אבי 31
    20/03/2014

    בת 30(אחות במקצועי) בריאה בד"כ. ברקע מזה שנים סובלת מאנמיה גבולית שמטופלת בעירויי ברזל בשל אי ספיגה, וממגרנה עם אאורה. בעבר קיבלתי למיגרנה טיפול באימיטרקס (טריפטנים)ולאחר מכן ניתנו לי מרשמים לביתא בלוקר למיניהם. השתדלתי לא לקחת אותם עקב תופעות הלוואי וכעת נוטלת רק טיפות אופטלגין. בשנתיים וחצי האחרונות אובחנתי כחולת IGAN (נפרופתיה כלייתית) ונוטלת טריטייס 5 מ"ג. בשנה האחרונה חשתי סחרחורות ומעין תחושות של "התנתקות" לשברירי שנייה ללא פרכוסים או סימפטומים אחרים. ללא איבודי הכרה אך הייתי שקועה בעצמי. נשלחתי ע"י הנוירולוג לביצוע EEG להלן התוצאות: רקע בלתי סדיר, סימטרי, מורכב מפעילות אלפא 10 מ/ש, הנחסמת בפקיחת עיניים. אין שינוי בנישום יתר ולא בגירוי אור.לאורך הרישום כל פעם שנפקחו העיניים נרשמה התפרקות כללית של זיזים. לסיכום- תרשים לא תקין. יש לגשת לנוירולוג. קבעתי תור לנוירולוג ששלח אותי אך קיבלתי תור רק לעוד 10 חודשים. שאלותיי הן:
    1. האם ישנה דחיפות בתשובה מסוג זה או שניתן לחכות 10 חודשים?
    2. מה משמעות התשובה?
    3. האם כל בעיה ברישום ה EEG אכן מעידה על אפילפסיה?
    4. האם רישום לא תקין יכול להיות בשל מיגרנה שהיתה לי שבועיים טרם הבדיקה?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בדיקת EEG דחוף!!!

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בדיקת EEG דחוף!!! - תגובה

    ד``ר רונית גלעד
    21/03/2014

    לפי התשובה כאלו יש לך סף גירוי נמוך של תאי העצב במוח ונטיה פרכוסית אבל לא ברור לי אם אכן זה כך מופיע רק בפריחת עיניים ? תלוי גם מי נתן את התשובה אולי זה ארטפקט של פקיחת עיניים בכל מקרה יש צורך בבצוע מרי מוח וכן לבצע eegבחסך שינה זה לא קשור למיגרנה של לפני שבועיים יש צורך לפנות לנוירולוג לפני 10 חודשים

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בהמשך לתשובתך- בדיקת EEG

    אבי 31
    21/03/2014

    הסימפטומים אותם הרגשתי במהלך השנה האחרונה ובגינם נשלחתי לביצוע הבדיקה היו אך ורק סחרחורות פתאומיות עד כדי כך שהייתי חייבת להישאר במקום או להתיישב, מעין התנתקויות קצרות טווח שהייתי מודעת להן אך ללא איבוד הכרה או פרכוסים, מעין נקודות שחורות בעיניים ולפעמים אבל ממש מעט מעט קפיצות בעיניים (הרגשתי עפעפיים קופצות...).
    עד שאצליח להקדים את התור כפי שנאמר לי על ידך מה הבדיקות האחרות אותן אמרת לי שעלי לבצע?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בהמשך לתשובתך- בדיקת EEG

    אבי 31
    21/03/2014

    מי שחתום על התשובה של הבדיקה הוא נוירולוג...

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו