נטילת אספירין

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • נטילת אספירין
    אברהם
    01/07/2014

    שלום רב,
    באפריל שנה שעברה התחלתי לחוש תחושות של סחרחורות וחוסר יציבות למשך מספר חודשים. בנוסף בדצמבר האחרון באופן פתאומי התחלתי לחוש חולשה ביד ימין ובהמלצת חברי הרופאים פניתי לחדר מיון למקרה שחלילה עברתי אירוע מוחי קל.. עברתי בדיקת סיטי אושפזתי ללילה במחלקה נוירולוגית לבדיקות ולהשגחה. חששו שמא אכן מדובר באירוע מוחי קל וחולף.. עברתי בדיקות דם ובנוסף, עברתי דופלר צוואר והופניתי לבדיקות נוספות. אקו לב, EEG , הולטר, MRI ... לבינתיים נתבקשתי ליטול קרטיה 100mg ליום למשך 3 חודשים ולהגיע לביקורת לאחר 3 חודשים. לשמחתי כל הבדיקות יצאו תקינות ולאחר חצי שנה(בגלל דחיה של התור) הגעתי לביקורת ובביקורת נאמר לי שהכל תקין ושאני יכול להפסיק וליטול את הקרטיה. ולשוב בעוד 3 חודשים לביקורת נוספת. כששאלתי את הרופא מה בעצם היה לי, לא ממש היה לו הסבר. אציין שאני בן35 לאבא שלי היו שני אירועי מוח סביב גיל 50 . אציין שהתחלתי לאחרונה פעילות ספורטיבית והתופעות נעלמו. חברי הרופאים אמרו לי שמסוכן מאוד להפסיק וליטול אספירין מכיוון שעלולים להיווצר קרישים מה שעלול להוביל לשבץ מוחי או לבבי.. אני די אובד עצות מכיוון שאני מקבל דעות רבות ושונות בנושא. אשמח לקבל כיוון... תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    נטילת אספירין

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • נטילת אספירין - תגובה

    ד``ר רונית גלעד
    05/07/2014

    אם כל הבדיקות תקינות כולל ברור לקרישיות יתר אז אין צורכ באספירין בשלב זה כי יתכן שכל הסמנים היו עלרקע לחץ נפשי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו