כאבי ראש וסחרחורות

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • כאבי ראש וסחרחורות
    שני
    06/10/2014

    היי
    בצאת כיפור קרה לי מקרה מוזר ואשמח לשמוע את דעתכם המקצועית
    צמתי והכל עבר בסדר גמור, בצאת הצום שתיתי קפה, חתיכת עוגה קטנה והדלקתי סיגריה..
    פתאום החל כאב ראש מציק כזה בצידי הראש במצח והתגבר לאט לאט, שתיתי עוד קצת תה, מים, לא עבר, הכאב התגבר עד כדי בלתי נסבל לקחתי כדור אקמול ונשכבתי, ולפתע החל כמו מסע- כך בחרתי לתאר את התחושה- סחרחורת מטורפת כמו מעין נסיעה ב200 קמ״ש כשאני עוצמת את העיניים ואוחזת חזק בספה כי אני בטוחה שאני עפה, סיבובים חדים ומהירים, הקאות בלתי פוסקות, וחוסר יכולת להזיז את הראש!! הוא כאב ברמות קשות ומעולם לא צעקתי מכאב, אפילו לא בצירים ולידה שעברתי! אבל כאן היו כאבים בלתי נסבלים וסחרחורת קשה בלתי פוסקת! כל נסיון שלי לפתוח את העיניים נגמר בהקאה והדבר היחידי שראיתי זה קשת של צבעים רצים ומסתובבים
    הובהלתי באמבולנס למיון שם קיבלתי תרופה נגד סחרחורות ונוזלים כמובן
    כל הבדיקות יצאו תקינות ושוחררתי אחרי 6 שעות שהרגשתי טוב ולטענתם היה מדובר בהתייבשות קשה!!
    היום- יומיים אחרי, הגוף נורא חלש וכבד וכולי בטראומה, חוששת שלא מדובר רק בהתייבשות ומשהו גדול יותר מסתתר מאחורי המקרה הזה
    האם יש משהו שעלי לבדוק? לעשות? האם זה נראה לך כמו מקרה של התייבשות או סימפטומים של משהו אחר?? אשמח אם תכוון אותי, כולם אומרים התייבשות וראיתי מקרי התייבשות בחיי שלא נראו כך בכלל!! וזה מלחיץ אותי!
    אשמח אם תעזור לי(;

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    כאבי ראש וסחרחורות

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כאבי ראש וסחרחורות - תגובה

    ד``ר רונית גלעד
    10/10/2014

    כדאי לעשות הדמיה מוחית כי המקרה די מוזר תופעות כאלה הם לא סימן של התייבשות

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו