מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- עצב טריגמינליאנונימי31/05/2015
שלום רב,
שאלתי כאן לפני כמה ימים ותודה רבה על תשובתך.
רציתי לדעת האם דלקת בעצב המשולש יכולה להיות ללא נקודות הדק וללא כאב התקפי.
אני סובלת מכאבים כמעט קבועים בשיניים תוחנות עליונות בנקודות ספציפיות.
בבדיקה של רופא שינים, הכל תקין, בבדיקה של אף אוזן גרון כולל סיטי מערוץ הפנים הכל תקין חוץ מציסטה של רטנציה בסינוס מקסילרי.
אף אוזן גרון אמר שזה דלת בעצב המשולש. נוירולוג אומר שדלקת בעצב המשולש נראת אחרת. ואני אחרי קצת חיפושים באינטרנט הבנתי שיש דלקת בעצב שהיא לא טיפוסית ויכולה להיות עם כאבים קבועים, ושעלי דחוף לעבור mri כדי לשלול גידול שלוחץ על העצב.
אין לי נקודות הדק בפנים, לא כואב לאכול או לצחצח שינים. פשוט כאבים קבועים בשן עליונה שהיא בריאה ולפעמים הכאב מתגבר ואני לוקחץ משככי כאבים.
אני אשמח אם תוכלי להסביר לי מה עובר עלי ואם יש פה סכנת חיים.
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר עצב טריגמינלי - תגובה
ד``ר רונית גלעד06/06/2015יש צבים של כאב פנים קבוע atypical facial pain וצריכ לטפל עם כדורים קבועים טיפול מונע כדאי לעשות הדמיה מוחית מרי מוח
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהעצב טריגמינלי
אנונימי09/06/2015תודה רבה על תשובתך.
הייתי אצל נוירולוג, הוא אמר שזה אכן עצב טריגמינלי ונתן לי הפנייה למרי.
אני מאוד חרדה כי הוא גם הסביר לי שזה יכול להיות גם תהליך תופס מקום.
רציתי לשאול, לפני שנתיים עקב מיגרנות כבר עשיתי מרי והכל היה תקין.
האם בשנתיים היה גודל משהו? אני ממש מפחדת.
הנוירולוג אמר שמבחינתו אין דחיפות בהדמיה ובנתיים קיבלתי אלטרולט.
האם העובדה שעשיתע מרי לפני שנתיים יכולה להרגיע?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
האם אתם חולי ניקיון?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)
.jpg)

