עצובה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • עצובה
    בתאל
    24/10/2015

    שלום בת 32, סובלת בשבועיים האחרונים מכאב בראש מצד שמאל ליד הקודקוד ראש כבד ותחושת דיזינס. רקע קטן-היפוכונדרית שנים- עברתי 3 בדיקות סיטי ראש בחיי -תקינות עקב תלונות כאלה ואחרות מלוות בחרדה- וכעת שוב הכאב הזה שלא מרפה מצד שמאל עושה תחושה כללית לא טובה. לעיתים הבזקים (אאורה) עם או בלי קשר לכאב עצמו, אדוויל לא עוזר לכאב !!הכאב רק קצת מוקל בשכיבה אבל חוזר בבוקר כשקמה,הכאב שורף ואף כואב במגע בקרקרפת מצד שמאל -מגע באיזור יכול לעורר יותר את הכאב ולתת תחושה לא טובה -לעיתים מתגבר במהלך היום ומוציא אותי מפוקוס הכאב תמיד קיים...שוב אני בסרטים-כבר לא מעוניינת בעוד בדיקת סיטי- שאולי מי יודע ויש לי משהו בגלל כל הסיטי שעשיתי. ובדיקת אמ אר אי אסור לי לעשות בשל אמברלה ששמו לי אחרי לידת בתי השניה-עקב פקקת ורידים עמוקה-נבדקתי לקרישיות נמצא פקטור שמונה נמוך 30% ,לא לוקחת שום מדללים. רצוי לציין שלפני שנתיים הייתי אצל נוירולוגית עם דיזינס וכאבי ראש אמנם לא בעוצמה כזו ולטענתה יש לי סוג מגרנה בייחוד בגלל אאורה שיש לי מידי פעם. באותו זמן ביצעתי סי טי עם חומר ניגוד (השלישי בחיי-תקין) bera+vep מה לעשות כעת. לפני חודשים ביצעתי קרקעיות עיניים ללא טיפות הרחבה (כי לטענת רופא עניים האישונים היו מספיק רחבים לבדיקה-תקין)
    עצובה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    עצובה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עצובה - תגובה

    ד``ר רונית גלעד
    24/10/2015

    אל תהיי עצובה הכאבים שאת מתארת הם כאבים על רקע מתח נפשי תקחי משהו להרגעה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו