סחרחורת וחוסר שיווי משקל

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • סחרחורת וחוסר שיווי משקל
    ד``ר רונית גלעד
    04/11/2015

    שלום,

    לפני כשבוע התחילו לי מתוך שינה סחרורות וחוסר שיווי משקל. פניתי לחדר מיון בדיקות דם תקינות, נשלחתי לא.א.ג שקבע שהסחרחורות לא מהאוזן ולכן נשלחתי לבירור ניורולוגי. בחדר המיון בדיקות נויורולוגיות תקינות אך עדיין הוחלט לבצע ס טי ראש (סי טי אנגיו עם חומר ניגוד). בסי טי ראש לאחר חומר ניגוד נרשם:

    יש לציין ארטפקטים גסים מתזוזות במחצית עליונה של צוואר, בעיקר באזור עורקי קרוטיס.

    ממצאים:
    אוורור תקין של פסגות הריאות, פרט לממצא ציסטי בודד ב LUL, כ - 1.6-5 ס"מ, יכול להתאים בולה במקום ראשון.
    במגבלות של ארטפקטים,
    הדגמה שמורה של עורקי ראש וצוואר ללא פגמי מילוי ללא הצרויות.
    עורקים ורטברלים בגדר הנורמה. עורק בזילרי בגדר הנורמה.
    יש לציין חוסר הדגמה של עורק CEREBELAR RT ייתכן ווריאנט, מבנה?
    פרט לכך מעגל ע"ש וויליס וסעיפיו בגדר הנורמה.
    לסיכום:
    ללא עדות לחסימה, הצרות או הרחבה אנוריזמתית בעורקים גדולים של ראש וצוואר, במגבלות ארטפקטים וכמתואר.

    בסי טי הראשון בחדר המיון (באותו יום) ללא חומר ניגוד היה רושם להיפרדנסיות במקטע של עורק ורטבאלי שמאלי, טיבו לא וודאי. פלק? טרומבוס? לאור קליניקה וגילה הצעיר של הנבדקת הוחלט להמשיך בירור עם סי טי אנגיו (בת 31).

    אני אשמח להסבר מה גילו בסי טי האם זה תקין? לאחר הסי טי אושפזתי 4 ימים במחלקה הנויורולגית להמשך בירור (בוצע רק הולטר לב באשפוז) תקין.
    המשך בירור MRI מוח בשאלה של מחלה דימילינטיבית המערבת גומה אחורית.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    סחרחורת וחוסר שיווי משקל

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • סורי שנדחפת

    לאה
    05/11/2015

    סליחה שנדחפת שאלה האם הסחרחורת סיבובית ז״א החדר מסתובב 360 מעלות או מן תחושת חוסר יציבות ? בתקופה האחרונה גם אצלי חוסר יציבות אף יש כאב בצוואר המקרין ליד שמרגיש שתופס לי חצי ראש וגורם למשיכה הצידה בהליכה בעיקר עמידה ממושכת והטיית ראש. איך את היום? מתפקדת?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • יעל

    יעל
    05/11/2015

    פעם סיבובית ופעם לא. בדרך כלל יותר תחושת כובד בראש והטייה של הגוף לצד אחד בזמן הליכה הייתי בבדיקת א.א.ג בחדר מיון הוא טוען שזה לא מהאוזן אז הפנו אותי לניורולוג בחדר מיון עברתי סי טי ראש היו כמה ממצאים שבגללם אושפזתי במחלקה הנויורולוגית אבל לאחר כל זה נאמר שהסי טי ראש תקין. הביאו לי למחלקה פיזיותרפיסטית וסטבולרית שתבדוק אם הסחרחורות נובעות מהאוזן לאחר בדיקה לא נעימה היא ראתה שיש מן ריצוד בעיניים בזמן סחרחרת והיא כן אומרת שזה מהאוזן....

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • המשך

    יעל
    05/11/2015

    אבל כשאני מטה את הראש לצדדים או מורידה את הצוואר כלפיי מטה יש סחרחורת אבל לא סיבובית (היה לי בעבר ורטיגו). לפעמים יש סיבובי כשאני נשכבת במיטה. כל הסיפור הזה החל מתוך שינה התעוררתי עם סחרחורת

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אוף סיוט

    לאה
    05/11/2015

    מתי זה אמור לעבור? זה עבר לך כבר?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עדיין לא

    יעל
    05/11/2015

    זה התחיל לפני 10 ימים
    1
    בתקווה שיעבור במהרה!!!!! רק בריאות

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • סחרחורת - תגובה

    ד``ר רונית גלעד
    07/11/2015

    הסיטי שבצעת תקין לגמרי תשלימי את הברור עם מרי מוח וכדאי גם לבצע eng

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו