תפריט מומלץ לבת 4

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • תפריט מומלץ לבת 4
    גלי
    07/08/2011

    שלום,
    הבת שלי לאורך השנים תמיד הייתה ילדה גדולה, כלומר היא באחוזון 90 בגובה ואחוזון 90 במשקל. לאחרונה היא החלה להשמין, אני רואה שהיא מעלה כמויות ובייחוד זונחת את האוכל לטובת הלחם והממתקים. ואכן נבדקנו בטיפת חלב והיא טיפסה לאחוזון 95 במשקל.(גובה 1.05 מ' ומשקל 19.3 ק"ג)
    יש לציין כי היא אוכלת טוב, פירות, ירקות, בשר.
    לאחרונה קיצצתי לה את הממתקים, וכיום היא אוכלת קרטיב אחד ביום כחטיף ובנוסף הורדנו את הלחם בארוחה (כמובן מחוץ לשעות הגן).בנוסף אני הוספתי יום בריכה בשבוע כי קצת קשה לצאת עם אופנים לגינה בחום הזה.
    שאלתי היא - אני מפחדת כי מעצם ההגבלות אני יתפתחו אצלה בעיות אכילה, ורציתי לשאול איך לנהל את כל ההגבלות נכון ומה התפריט המומלץ לגיל הזה.

    תודה גלי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    תפריט מומלץ לבת 4

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תפריט מומלץ לבת 4 - תגובה

    מיכל וינברגר
    08/08/2011

    שלום,
    העובדה שביתך אוכלת טוב- את כל המזונות- גם החיוניים- היא סימן טוב. כלומר, אין התנגדות מסוימת על רקע מזונות בריאים.
    הגבלה לממתק אחד ביום- היא נכונה בעיניי, רק חשוב לעשות זאת כדבר אחיד לכולם (במידה ויש עוד אחים) וכאשר אתם עם עוד אנשים- לא להדגיש שהיא דווקא חייבת לאכול פחות מכולם כדי לא לעשות מזה עניין, עדיף כמה פחות להיחשף למקומות בהם את יודעת שיהיו הרבה פיתויים. ואם כבר יש, אז לאפשר.
    לגבי לחם- אני באופן אישי חושבת שלא צריך להוריד אותו לגמרי מהארוחות- סה"כ זו פחמימה- וחלק ממתן השובע בארוחה, מה שכן, רצוי, לחם מלא או אחיד ולא פיתה או לחמנייה. במידה וכשבר יש פחמימה בארוחה כמו – פסטה, אורז, תירס וכ'..אין צורך בלחם בנוסף. בערב- שתי פר' לחם+ מנת חלבון- כמו ביצה/טונה +גבינה וסלט מהווים ארוחה טובה לדוגמא.
    לגבי פעילות גופנית- טוב שהוספת יום בריכה, וכדאי אפילו להוסיף עוד משהו- ג'מבורי, עוד בריכה, וחוג בשנת הלימודים, נסו גם ללכת שמזג האוויר מאפשר..
    בהצלחה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו