תזונה בן שנתיים וארבעה חודשים

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • תזונה בן שנתיים וארבעה חודשים
    מורן
    16/08/2011

    שלום,
    בני בן שנתיים ו-4 חודשים ותמיד היה סרבן גדול לאוכל.
    החודש הוא נמצא בבית עד תחילת ספטמבר ורציתי לשאול לגבי התזונה היום יומית שלו :
    בבוקר מוקדם שותה 240 סימילאק.
    לארוחת בוקר אוכל חצי כריך עם גבינה לבנה (הוא מסרב לכל סוגי הירקות והפירות החיים)
    בצהריים אוכל מעט שניצל בתוספת פחמימה כמו פסטה מלאה ברוטב עגבניות או פתיתים.
    לעיתים אוכל קציצת בקר מעורבת עם הודו אדום ואורז.
    כל יום בנוסף אוכל 2 מעדני גמדים.
    בערב בקושי מוכן להכניס משהו לפה ולפני השינה מקבל שוב 240 סימילאק.
    שאלותיי הן :
    1. האם ילד בגיל כזה יכול לאכול כל יום בקר והודו או שחשוב לשלב גם עוף?
    2. האם העובדה שאינו מוכן לאכול פירות וירקות (למעט מידי פעם אבטיח) מזיקה להתפתחותו?
    תודה,מורן

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תזונה בן שנתיים וארבעה חודשים - תגובה

    מיכל מסר בן שלום
    17/08/2011

    מורן שלום,
    למעט המחסור בפירות וירקות התפריט שהצגת טוב,
    אין בעיה שהילד יאכל הודו ובקר מידי יום
    נסי לשלב ירקות ופירות בתבשילים
    כמו כן שתפי אותו בהכנה אולי כך יאכל יותר ירקות ופירות
    כמו כן מכיוון שלא אוכל עכשיו ירקות ופירות ניתן לתת לו מולטיויטמין לילדים עד לשיפור העדפותיו.
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו