דיאטת השמנה לבן 4

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • דיאטת השמנה לבן 4
    אמא
    23/08/2011

    שלום רב,

    בני ילד שלא מתעניין באוכל. מאוד רזה ונמצא במעקב אצל אנדוקרינולוגית ילדים. כשאוכל, אוכל כמויות קטנות מאוד.
    הייתי אצל דיאטנית ילדים והיא לא חידשה לי דבר - את כל הדברים שאמרה אני כבר עושה ויודעת.
    בבית מרקחת אמרו לי שיש משקה שנקרא פדישור ואמרו לי שהוא מגביר תיאבון - האם זה נכון? או שזה עוד תוסף תזונה שרק נותן השלמה של ויטמינים.
    אני מחפשת משהו שיפתח את התיאבון. כמו כן- אמרו לי שיש סירופ עם ליזין שגם מעורר תיאבון - האם זה פועל?
    אשמח לקבל את דעתכן והמלצותכן.
    תודה רבה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    דיאטת השמנה לבן 4

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דיאטת השמנה לבן 4 - תגובה

    מיכל וינברגר
    23/08/2011

    ליזין, היא אחת מעשרים חומות אמינו, נמצאת בקטניות, בשר, חלב.לא ידוע לי שמגבירה תאבון, אולם חוסר שלה- עלול להביא לחוסר תאבון,
    בגדול, חוסר תיאבון, יכול לנבוע מסיבות רבות, בניהם- חוסר ברזל, חוסר B12' ולפעמים הרקע הוא נפשי.
    יש לבדוק שאין מתחים מיותרים סביב הנושא, וכי יש ארוחות מסודרות ומרווחים של לפחות 3 שעות בין כל ארוחה, לפעמים חוסר התיאבון נובע, כאשר
    מנסים כל פעם להאכיל קצת (כולל שתייה מתוקה או שייקים) , ואז לא צוברים מספיק רעב לארוחה.
    הפדיאשור הינו תוסף מזון ויכול גם לשמש כהזנה בלעדית. הוא אינו גורם לתאבון. אבל מכיל הרבה קלוריות בנפל לא גדול יחסית, ולכן יכול להעשיר את התזונה, אם האכילה קטנה ולא מספקת.
    אני הייתי ממליצה לנסות להוסיף פחית ביום (אפשר גם לחלק לשני חצאים). וגם להעשיר את המזון במזונות בריאים המכילים הרבה קלוריות (טחינה, אבוקדו, שמן זית, שקדיה וכ'..)
    ישנן גם אבקות קלוריות שניתן להוסיף למזון עצמו.
    בהצלחה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דיאטת השמנה לבן 4 - המשך

    אמא
    24/08/2011

    הי מיכל ותודה על תשובתך המפורטת.
    נבדקו ערכים של ברזל ו-B12 - הכל תקין.
    נפשית - הכל בסדר. כמובן שיש התעסקות רבה סביב הנושא של האוכל - כי אין ברירה. אם אניח לו ולא אתן לו לאכול, הוא לא ידרוש אוכל. ולכן יש כל הזמן התניות : אם לא תאכל....אז... - וזה עובד מצוין וכך הוא אוכל (אותי זה מתיש).
    אני גם נותנת העשרה של פוליקוז ומנסה לפתוח מרווחים של לפחות שעתיים וחצי בין הארוחות. כמובן שאין בין הארוחות נשנושים או משקאות (יש ממש בקרה מה הוא מכניס לפה) והתזונה מגוונת (פיצות, תפו"א+ביצה, אבוקדו+ביצה, פסטות על בסיס שמנת, שניצל וכו').
    האם יש עוד מה לעשות?

    תודה
    לאה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דיאטת השמנה לבן 4 - המשך - תגובה

    מיכל וינברגר
    24/08/2011

    הי לאה,לגבי ההתניות, אני מבינה שבטווח הקצר הן עוזרות וזה נוח, אך כל המחקרים מראים שכדאי דווקא להימנע מהן..שבטווח הארוך הן יגרמו לילד דווקא לא להעדיף את המזון המבוקש. כמובן שקל להגיד אבל קשה לבצע..אבל נסי להשתמש בזה פחות.
    לגבי הפוליקוז, זו דרך טובה להעשרה, ישנה גם אבקה דומה של חברה אחרת (הדסה- בדקי באינטרנט) ולהם יש אבקה בשם סופר לאנצ' המכילה יותר קלוריות.
    סה"כ אני מתרשמת שאת עושה מה שצריך.
    בהצלחה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו