בת 7 חודשים לא אוכלת תמ"ל

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • בת 7 חודשים לא אוכלת תמ"ל
    רות
    16/10/2011

    בתי בת 7 חודשים ולאחרונה מסרבת בכל תוקף לאכול תמ"ל מבקבוק.עד היום בגן לקחה מטרנה אבל לפני כמה ימים הפסיקה לחלוטין. אני מניקה אותה לפני השינה ובלילה בלית ברירה כי היא לא מעוניינת בבקבוק בכלל. היא שותה מים במהלך היום מבקבוק. היא אוכלת רק מוצקים (היום אכלה חביתה, גרבר פירות, פסטה ושניצל). החלפתי סוגי תמ"ל החלפתי בקבוקים. אבל היא מסרבת בכל תוקף. מה לעשות? איך לגרום לה לחזור למטרנה?תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בת 7 חודשים לא אוכלת תמ"ל

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בת 7 חודשים לא אוכלת תמ"ל - תגובה

    מיכל וינברגר
    16/10/2011

    שלום רות,

    בעקרון, ההמלצות לגבי הנקה/תמ"ל- הן בסביבות גיל תשעה חודשים לתת 3-4 פעמים ביום- וכל השאר אוכל מוצק.
    ציינת שאת מניקה, האם זה רק לפני השינה ובלילה או שכולל גם בוקר וצהריים? האם ניתן להוסיף עוד הנקות? האם ניסית חלב שאוב (אם זה רלונטי)
    דווקא בלילה ניתן לצמצם לאט לאט (תהליך גמילה הדרגתי- )- אך כן להניק בבוקר במקום.
    בכל מקרה, יכול להיות שפשוט יש להוסיף יותר אוכל מוצק- לפי מה שציינת נראה כי אוכלת היטב.
    נסי לגון כמה שאפשר
    להוסיף- אבוקדו, טחינה, דייסה על בסיס תמ"ל (_במקום חלב )- אולי בצורת דיייסה עם כפית זה ילך טוב יותר..
    להעשיר את האוכל עם שקדייה וטחינה גולמית, (ניתן להוסיף לדייסה, לפירות, למרקים).

    יכול בהחלט להיות שאם תחכי מספר ימים בלי להציע תמ"ל- ואז תחזרי לזה שנית היא תסכים.
    צריך לבוא מתוך הנחה שאם המשקל תקין, והיא בריאה אז היא לא תזיק לעצמה. יש להתאזר בסבלנות, וסובלנות לבישולים וללכלוך..
    בהצלחה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו