מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- מעדנים...שירי06/08/2012
בת שנתיים וחצי פותחת את הבוקר בדני שוקולד (כשעתיים לפני ארוחת הבוקר). זה נראה לי מיותר ולא מזין, אבל אני לא יודעת כ"כ מה אני יכולה להציע לה במקום ואיך לשכנע אותה לשנות את ההרגל הזה.
בעבר אכלה קורנפלקס, עוגיה עם חלב או שתתה שוקו - אבל איכשהו האפשרויות הצטמצמו ונשארנו רק עם דני שוקולד...
אודה לעצתכם.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מעדנים... - תגובה
מיכל מסר בן שלום08/08/2012שירי שלום
את צודקת, אכן החירה איך אומר לא משהו בכלל
אל תשכחי שאנחנו ההורים בשליטה מלאה על התזונה של הפעוטות שלנו במיוחד בבית
התחילי מזה שלא תקני דני שוקו הביתה
הציעי לה משהו אחר לדוגמא אקטימל- ושתשתה עם קשית כך גם יהיה חוויתי ולפחות יהיה ערך מוסף של פרוביוטיקה
תני לה 2 אופציות שאת שלמה איתן שמהן תוכל לבחור מה אוכלת...
אני חושבת שהרגל זה קשור בגבולות ולא ממש באוכל וחשוב העמיד את הגבול, הורים רבים נוטים לוותר לילדהם דווקא במקום הזה כדי לא ליצור ויכוח על הבוקר, אך דווקא הרגל זה של ארוחת הבוקר הבריאה הוא הרגל חשוב לחיים.
לכי עם הלב שלך
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהועוד שאלה
גלי08/08/2012מיכל שלום,
תודה על התשובה.
אמשח לדעת במה בדיוק דני שוקולד אינו נחשב לבריא - ברור שמכיוון שמדובר בשוקולד מדובר בלא מעט סוכר, אבל אחרי הכל זה הרי גם חלב וסידן... לא?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהועוד שאלה - תגובה
מיכל מסר בן שלום08/08/2012דני שוקולד הוא בדיוק כמו גלידה שוקולד כלומר ממתק
לא כדאי להתחיל את הבוקר עם כ"כ הרבה סוכר שמעלה את רמת הסוכר בדם
בנוסף לא ממולץ להרגיל את הילדים לאכול הרבה ארוחות מתוקות ביום
בנוסף שוקו- שוקולד מכיל כמיות לא מבוטלות של קפאין
נכון עדיף דני שוקו על פני לא לאכול בכלל, ונכון מעדי חלב (גם אלו עם השוקולד) מכילים סידן אך גם גבינה לבנה חלב וגבינה צהובה מכילים לא מעט סידן.
כמו שציינת קודם, לכי עם מה שאת מאימה בו- רק היי עקבית
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
האם אתם סובלים מחרדות?
.jpg)
.jpg)
.jpg)



.jpg)

.jpg)

.jpg)


