בעיות אכילה?

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • בעיות אכילה?
    ליאת
    03/03/2008

    שלום רב,
    בני הבכור בן שמונה וחצי. מסרב לחלוטין לאכול כל ירק או פרי, נרתע רק למראם וסולד מריחם, שלא לדבר על הימנעות ממגע ישיר או עקיף (כלומר, מגע בכלי שנגע בפרי). מסרב לטעום, וגם כשסוף סוף מנסה, נראה כאילו החליט מראש שהטעם דוחה. כמו כן מסרב לאכול מזון שהמרקם או הצבע שלא אינו אחיד לגמרי (למשל, מרק- עדיף מרקם נוזלי חסר צבע...). ההעדפה שלו היא למאכלים בגווני חום, צהוב ובז'.בבית ישנה מודעות גבוהה למדי לתזונה בריאה. בארוחות משפחתיות מוגשים תמיד ירקות חתוכים וסלט. בשבת האחרונה פנינו לשירותי רפואה דחופה (ט.ר.ם) בשל כאבי בטן עוויתיים קשים. בצילום רנטגן הסתבר שבמעיו עצורה כמות גדולה של צואה. זהו המקרה השני ב-3 החודשים האחרונים. אינני מצליחה לשכנעו לטעום ירק או פרי כלשהו. זקוקה לעצתך.
    בתודה מראש, ליאת.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בעיות אכילה?

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בעיות אכילה- תשובה

    ענת אשכול
    03/03/2008

    ליאת שלום,
    קשה לי מאוד לענות על שאלתך באם מדובר בהפרעת אכילה היות וילדים רבים מסרבים לסוגים שונים של מזונות ומרקמים. כיוון שאת מתארת מצב של עצירויות קשות, אני מציעה לך לפנות לגורם מקצועי שמכיר את בנך (הכי טוב רופא הילדים / משפחה) ולהתייעצ איתו- ועל פי שיקול דעתו, לבקש ממנו שיפנה אותך לדיאטנית או למרפאת הפרעות אכילה של ילדים(כאלה קימות במספר בתי חולים)
    בהצלחה
    ענת

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו