צריכת מלח

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • צריכת מלח
    ציביה
    26/12/2012

    שלום,
    בני בן 3 וחצי. לאחרונה התפתחה אצלו אהבה מיוחדת למלח - כל פעם שהוא רואה מלח על השולחן הוא מבקש אותו וממליח לעצמו את האוכל או שפשוט מפזר על השולחן וטובל בו את הלחם. לפעמים הוא אפילו מנסה ללקק את המלחיה. אם אנחנו לא עוצרים אותו- הוא יכול הלמשיך ככה ולאכול המון מלח.
    השאלה שלי היא איפה לעצור אותו? אני יודעת בגילאים קטנים כאלה, כאשר הילד רוצה איזשהו רכיב באוכל בצורה קיצונית (שהוא לא ממתק כמובן...) זה יכול להצביע על חוסר של ויטמין / מינרל כלשהו שקיים באותו רכיב ואז הגוף מפתח אליו חשק מיוחד. מצד שני אני יודעת שמלח זה מאוד רע בכמויות גדולות וממילא ילדים צורכים אותו מעבר למנה המומלצת גם מבלי שממליחים את האוכל.
    אשמח לתשובתכם,
    ציביה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    צריכת מלח

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • צריכת מלח - תגובה

    מיכל מסר בן שלום
    02/01/2013

    שלום רב,
    טעם מלוח הינו טעם נרכש, ככל שאנו נחשפים למזון מלוח יותר, גודל הגירוי בחשיפה הבאה בכדי לקבל את אותה מליחות יצטרך להיות גדול יותר.
    אני הייתי מגבילה את בנך בצריכת המלח.
    כמו שכתבת כמות המלח בתזונה המערבית היא גדולה מאוד, ובמיוחד בחטיפים.
    מלח נמצא בכל מזון שאנו אוכלים: לחםן, גבינות, בשר, חטיפים ומוצרים מעובדים אחרים
    המזונות שאינם מכילים מלח באופן טבעי הם פירות וירקות
    אם את מוצאת שהאוכל הוא מלוח מספיק לטעם המשפחתי, אל תאפשרי לבנך להתשמש במלחיה
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו