תינוקת בת שנה שלא אוכלת כמעט כלום

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • תינוקת בת שנה שלא אוכלת כמעט כלום
    מאיה
    31/12/2012

    שלום רב,
    אני בעלת פעוטון ועובדת עם פעוטות כבר 10 שנים, כך שיש לי אינדיקציה על כמות ואיכות התזונה בגיל הזה. לא נתקלתי מימיי בתינוקת כל כך עקשנית וסרבנית לאוכל ("הסנדלר הולך יחף"). היא נמצאת במסגרת ויש סדר יום ושעות קבועות של ארוחות מגוונות והאוכל פשוט לא מעניין אותה. היו הצלחות בודדות של חצי חביתה, תות, חצי פרוסת לחם עם טחינה, מעט עוף. אני מניקה אותה כפעמיים ביום ומקבלת בקבוק אחד ביום ובקבוק אחד לפני השינה. חשוב לציין שההנקה או הבקבוק הם רק אחרי נסיון כושל לתת מוצקים. ניסיתי לשתף אותה בארוחות משפחתיות אך היא רק עשתה בלגאן עם האוכל וטעמה שניים - שלושה ביסים. אני ממש מיואשת... היא גם לא עולה במשקל כבר ארבעה חודשים ויורדת באחוזונים... שוקלת רק 8.5 ק"ג בגיל שנה וחשוב לציין שהיא מאוד גבוהה לגילה. התחלתי לתת לפני כשבוע "פדיאשור קומפליט" להשלמה תזונתית... מה דעתך???

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תינוקת בת שנה שלא אוכלת כמעט כלום - תגובה

    מיכל מסר בן שלום
    10/02/2013

    מאיה שלום
    ראשית את פועלת הייטב, חשוב להמשיך להציע מזון שונה
    גם אם הילד יעשה בלאגן וגם אם הרוב יהיה על הרצפה
    להשלמה בהחלט ניתן לתת הנקה או תמ״ל
    שנית- בגילה של בתך אני לא ממליצה על פדיאשור
    הפורמולה הנל מיועדת לילדים שכבר לא מוזנים מתמ״ל או הנקה
    הסיבה- תרכובות המזון לתינוקות וההנקה מכילים את כל מה שיש בפדיאשור
    ואף יותר
    ובנוסף מכיון שהפדיאשור מתוק, ביתך עשויה לסרב בהמשך לכל סוג של מזון שאינו מתוק
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו