דחוופ!!

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • דחוופ!!
    דניאל
    17/04/2008

    שלום..שמי דניאל.
    אני בת 12 וחצי אני שוקלת 57 וחצי והגובה שלי 155 .
    בעוד חצי שנה או שנה אחותי מתחתנת ואני רוצה לעשות דיאטה.
    וגם בעוד חודשיים וחצי קיץ ואני רוצה ללכת עם ביקיני כמו כול החברות שלי.
    אני אוכלת בבוקר קורנפלקס בצהריים פתיתים סלטים ועוף או שניצל וכדומה..
    בערב חביתה או קורנפלקס ..אני לא מקפידה בהיתעמלות.
    זהו לפי זה אני מקווה שתידעי מה אני אוכלת ותוכלי לעשות לי תפריט כי אני ממש חייבת!..אני כל כך רוצה להרזותת..
    ממני: דניאל..

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    דחוופ!!

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תפריט לדניאל

    ד''ר הגר שפר
    23/04/2008

    הי דניאל

    אם את רוצה לרדת קצת במשקל חשוב לשתות בעיקר מים, להוריד לחלוטין שתיה מתוקה.

    חשוב להמעיט באכילת חטיפים וממתקים .

    להעדיף מזון מבושל או מוקפץ ולא מטוגן - למשל חזה עוף ולא שניצל.

    לשלב שעה של פעילות גופנית ביום - חשוב מאד מאד מאד...

    תפריט:
    א. בוקר:
    2 פרוסות לחם קל עם גבינה
    א. עשר
    לחמניה קלה עם פסטרמה / טונה / גבינה 5%
    א. צהריים :
    חזה עוף + כוס תוספת + סלט
    א. ביניים:
    יוגורט / פרי / קרטיב
    א. ערב:
    חביתה + גבינה + לחם + סלט
    או
    טונה+ לחם + סלט
    או יוגורט טבעי + פרי + 2 כפות גרנולה או דגני בוקר ללא סוכר

    בהצלחה
    הגר

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו