האם וכיצד להגביל מתוקים וחטיפים

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • האם וכיצד להגביל מתוקים וחטיפים
    גלי
    26/01/2015

    בתי בת 3 ומשקלה תקין, אני מקפידה על תזונה בריאה, ארוחות מסודרות עם הרבה ירקות
    ומגבילה חטיפים ומתוקים.
    משתדלת אחה"צ לתת פירות בעיקר.
    הבעיה היא שאחה"צ שאנחנו בגינה השכונתית הורים מגיעים עם ממתקים וחטיפים והיא תמיד מצטרפת והיא מבחינתה לא עוצרת.
    אני מנסה להגביל אותה ומציעה לה תחליפים אך היא תמיד מעדיפה ממתקים.
    האם להגביל אותה ?וכיצד לעשות זאת?
    היא מבינה שאני מעדיפה שלא תאכל ומתרחקת ממני כשהיא אוכלת כדי שלא אראה.
    אני לא יודעת אם אני עושה את הדבר הנכון ואיך עלי להגיב..

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • האם וכיצד להגביל מתוקים וחטיפים - תגובה

    מיכל וינברגר
    29/01/2015

    הרבה פעמים דווקא שמגבילים ואוסרים- המזון האסור יהפוך ליותר נחשק.. נסי לא להפוך את עניין המתוק ל"אישו" יותר מדי. חשוב כן להעביר מסר שממתקים זה לא מזון בריאות..ורצוי להגביל, מצד שני כדי לא לעשות עניין- אפשר גם לתת מדי פעם לגן שעשועים ממתק שתראה שגם לה יש ולא צריכה לשנורר מאחרים..
    חשוב תמיד להמשיך ולהביא פירות/ירקות לגן- ויתכן ואיפלו גם ממנה ילדים ירצו להתכבד- גרגרי רימון, תותים, אפרסמון חתוך- יכולים להיות טעימים לא פחות!
    בהצלחה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו