מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- בבקשה תעזרו ליליאם29/04/2008
היי ...
קוראים לי ליאם ואני שוקלת 54.5 יש לי קצת צדדים ובטן בחלק התחתון .
אומרים לי שאני נראת בסדר גמור אבל אני לא מרגישה בנוח עם עצמי.
אמא שלי מנסה לשכנע אותי שהמשקל עולה בגיל ההתבגרות אבל אני רוצה לרדת בגלל שקיץ
עכשיו !!
אני הולכת לחדר כושר פעמיים בשבוע ואני הולכת על ההליכון כ 40 דקות או יותר לפעמים .
אבל אני מרגישה שזה לא עוזר לי בבקשה תעזרי לי לבנות תפריט דיאטה כמו שצריך.
תודה וביי
ליאם :[* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר נווווו :[
ליאם30/04/2008בבקשה תענוו ליי ??? מישהוו ?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתשובה לליאם
ד''ר הגר שפר02/05/2008הי ליאם
לא נתת מספיק פרטים כדי שנבנה לך תפריט.
תכתבי מה את אוכלת כל יום בכל ארוחה וארוחה ואז נוכל לבנות לך תפריט, ככה אנו תמיד עושות.
עכשיו זה תלוי בך...
מחכה לתשובה
הגר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמה שאני אוכלת אהה ואני 1.62 בגובהה
ליאם04/05/2008היי ,
אני אוכלת ככה :
9:45 : פרוסה עם גבינה 5 אחוז .
2:15 : ארוחת צהריים מלא + סלט ירקות .
ארוחת ביניים : פרי כלשהו או ירק או גביע מעדן 3 אחוז.
ארוחת ערב : סלט ירקות עם גבינה בולגרית בפנים 5 אחוז .
אני לא שותה מיצים חוץ מ פטל מדי פעם .
ככה פעמיים בשבוע כוס 1 .* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהליאם ? כנסי שנייה ..
גדי07/05/2008שלום ליאם .
אני לא יודע עם התפריט שאת אוכל הוא בסדר , אני משאר שהגר תעזור לך .
ראיתי שכתבת
" אני הולכת לחדר כושר פעמיים בשבוע ואני הולכת על ההליכון כ 40 דקות או יותר לפעמים .
אבל אני מרגישה שזה לא עוזר לי בבקשה תעזרי לי לבנות תפריט דיאטה כמו שצריך. "
אני מציע לך , שתעזבי את ההליכון ..
ותעשי הליכה בחוץ שעה , תעשי עם חברות ..( או לבד , אייך שאת מרגישה )
תעשי שעה , 5/4 ימים בשבוע הליכה ותאכלי נכון את תיראי תוצאות .
לדעתי ההליכון זה סתם שטויות , עדיף לצאת בחוץ .. :))
דבר נוסף , מומלץ לשתות לפני הארוחה שתי כוסות מים כדי שהקיבה תיהיה קצת מלאה .. ואח"כ מרגישים תחושה של שובע .. ( ויש מצבים שלא אוכלים אח"כ את כל הארוחה , בגלל ששבעים )
אבל ת'עשי כרצונך .
נ.ב , אל תחשיבי על הדיאטה , תיזרמי עם זה ולאט לאט את תיראי תוצאות .
גדי :]]* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהנווו
ליאםם19/05/2008הולכיםם לענותת ליי פההה .??????
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתשובה 2 לליאם
ד''ר הגר שפר23/05/2008הי ליאם
התפריט שלך בסדר גמור, לדעתי כדאי שתתמידי בחדר כושר ותעבדי על האיזורים שמפריעים לך.
וזה ישתפר עם הזמן.
בהצלחה
הגר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
האם אתם אובססיבים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)

.jpg)


